Barn är roliga de...

L var så söt häromdagen.
Storebror ligger och lyssnar på iPod-stereon. Hon bestämmer sig för att hon också ska lyssna på nånting och ska sätta igång den stora stereon. Bra idé tänkte jag.
   Efter en liten stund kommer en fundersam femåring fram till mig och ber om hjälp att öppna luckan som man stoppar skivor i.
Pernilla hjälper självklart till. Förutom att när jag lugnt och sansat går fram och ska trycka på "eject" så händer....ingenting.
  "Hmm...that's strange" säger jag.
"Umm...I think I might have put five in at the same time..." kommer det ur den fundersamma femåringen.
   Hon ser vad jag tänker..."I'm sorry, I'm so so sorry...I didn't know...I'm sorry Pernilla..." Skam.
"That's okay honey. Now we know it's just made for one cd. Right?"
"Yeah. I'm sorry..."

Hihi. Inget går upp mot en uppriktig ursäkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0