Hoppsan

Har just haft två bra dagar ner mot Cape cod. Nancys närmaste kompis har ett hus där nere. Ligger precis vid stranden och det var också så bra att jag fick sova själv :D:D:D tumme upp för det!

MEN. Idag har vi suttit på stranden hela dagen, ungefär, och vad som då händer när smarta Pillan inte tar på sig solskyddsfaktor är att hon blir rööööd. Har äkta Stig-Helmer-brännan i ansiktet och ser ut som en kräfta i på armar och ben.
   Ganska komiskt egentligen :P

Men det var bara det jag ville säga. Till helgen kommer Kristin, weei. Vi ska till IKEA på lördag. Då får jag känna mig som hemma en stund :)

Nu ska jag sova.

God Natt Sverige! :D

Kommentarer
Postat av: Therese o Yvonne

Hej Pillan,
Nu har jag hittat till din blogg, skoj :-)!Mamma är upp och hälsar på i Sundsvall denna vecka. Det verkar som du mår bra. Jag har hört om all turbulens i familjen, jobbigt. Det är inte så kul att hamna mitt i en annans familjs kris.... Hoppas att det löser sig för dig och att du orkar med. Finns det möjlighet för dig att få hjälp att hitta en ny familj?
Med oss är allt bra. Sommaren har varit skön med 5 v ledighet. Men nu är det tillbaka i rutinerna igen. Förra veckan var jag på kickoff till Portugal med mitt jobb. Kanon skoj! Till Portugal måste jag åka flera gånger.
Du får smeta in ansiktet med youghurt eller nåt nu när du har bränt dig :-)! Sköt om dig, jag skriver snart igen. Stor Kram Therése, mamma hälsar.

2007-09-02 @ 16:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0