Lugnet före stormen

Igår var det lugnt. Det var kallt, men det var klart på marken och alla var ute och körde sina trevliga SUVs utan att tänka vidare.
   Idag. Vad hände? Snön ligger som ett femcentimeterstäckte på marken. Det är kallt. Snöplogarna var här nån gång efter fem. Skolan är inställd. Det har hänt minst tio olyckor på motorvägarna. VINTERDÄCK NÅGON?!
   Det är rapport på nyheterna varannan minut. Jag har just sett tips på min vädergrej jag har på datorn om var det är haöt, såsom broar och viadukter...god dag yxskaft. Kanske SL styr här? "Oj, nämen vad nu? Snö IGEN?! Och vi som trodde att det var en engångsföreteelse..."  
   Får väl se om Audrey kommer till jobbet idag. Gör hon det kommer hon väl inte hem igen :P

Det ska komma kallt regn senare så vi får se hur snön håller sig, men winter wonderland stämmer ganska bra på hur det ser ut utanför fönstret just nu :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Amerikanarna? Säg inte att du bor i USA? Så jävla kul! :) Det är min största dröm för faan! :D Gå i New York på vintern när det snöar lite smått och kan handlar julklappar! Näj, nu drar jag iväg i mina drömmar utan att ens veta att du bor där! :D Sorry!

2007-12-03 @ 14:14:36
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Lina

Åh men Gud vad roligt! Jag har börjat få dumma idéer för mig nu och vill bara mer och mer till USA, har till och med funderat på att leta efter en tvåa i New York! Jag kommer förstås aldrig göra det, men jag vill! :D

2007-12-03 @ 22:39:05
URL: http://linaveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0