Tisdag den elfte december

Mamma, jag fick pappret idag.

Inga klagomål idag så det känns ju bra. Har tvättat och bäddat och handlat och skjutsat och lagat mat och gjort läxor och hjälpt med dusch och gjort varm choklad...är ganska färdig nu.

Åh jag drack mjölk till middag! Gud så gott det var! Har fått för mig att mjölk är äckligt i detta land, men det var det tydligen inte så det ska jag börja dricka igen.

17 dagar. Snart snart...

Åh Kristin! Jag har hittat strumpbyxor idag :D Som du så korrekt beskrev det: "Åh, såna som man hade när man var liten!" Precis såna :D Grå och svarta, weeei jag är så lycklig! Haha det är de små sakerna som förgyller ;)
Inhandlade dessutom ett par skidbyxor idag....och som mamma vet en julklapp till henne, du kommer inte bli besviken! ;)

Och julbelysning har vi nu också, såååå fint så! Äntligen...slipper man höra om hur försenade de är. Nästa grej är väl att det kostar så förbannat :P


Apropå det här med att allt är stort i USA. Denna nätta läskbehållare hade Mike med sig hem häromdagen...1,9l.

Såhär ligger katten allt som oftast:


Kommentarer
Postat av: Kristin

Va roligt att du hittat dem. Vart då? Nu kanske jag å vill ha sånna ;D haha

2007-12-12 @ 03:37:35
URL: http://kickiass.blogg.se
Postat av: Martinis

Söt kisse:D:D
Saknar verkligen INTE läsken och storlekarna i USA! Lovar dig, man går ned minst 10kg när man kommer hem, lol... Iaf gjorde jag det!

Saknar dig pillan!

2007-12-12 @ 08:59:56
Postat av: Mamma

Vann du ngt på tisslotterna du fick??
Hoppas du fick ngt.
I kväll ska jag på julfest på jobbet i norrskensbackens garage kul va!
Lycka till om du inte skrapat än.
Kram Mamma

2007-12-12 @ 15:25:30
Postat av: Linn

Tack för lite uppmuntran! Och det är sant att doktorerna här är duktiga och ger starka piller.. haha.
Har aldrig sett din blogg förut, vad gör du i USA?

2007-12-12 @ 15:48:05
URL: http://darlingcherry.blogg.se
Postat av: Linn

Vad roligt! Hur trivs du i Boston dà? Har du en bra familj?

2007-12-12 @ 17:53:52
URL: http://darlingcherry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0