Ensam helg i Sudbury

Hej hopp!

Den har helgen har varit lugn. Mina 45 timmar for en vecka hade jag uppnat kl 3 i fredags sa jag har varit ledig sen dess :D Lamnade dottern hos mamma pa jobbet och sonen hade akt ivag med en kompis till dennes lantstalle.
Nar min "frihet" infann sig gav jag mig fan pa att nu javlar anamma ska jag hitta den forbannade gallerian! Nej sa far man inte svara, men hur som helst. Jag holl pa att ge upp faktiskt. Den dar jakla navi-funktionen i min bil ar totalt forvirrande ibland. Jag kom till en galleria men inte den som navi sa att jag skulle till och slog ihjal nagra timmar dar och aven min planbok fick sig nagra slag faktiskt, men ar det rea pa Victoria's Secret sa blir det som det blir. Inhandlade ett underbart hallondoftande 3 in 1 bad, duschkram och schampo och for ytterligare doft kopte jag en bodymist som luktar Appletini, mums! I en butik som heter Express inforslaffade jag mig inte bara ett, utan TVA mamma TVA, par nya jeans! Hihi! Ingen rea dar, men oj sa bra de sitter. Ska kasta ut nagra andra som sitter som hejsan hoppsan...
Nar jag kom hem efter min shoppingtur forklarade jag for Nancy hur gallerian sag ut som jag varit i och da fick jag veta att det var ju den jag skulle till! Javl navi! Haha...den ar verkligen hopplos ibland, men jag skulle tappa bort mig helt och hallet om jag inte had den!

Det var Fredag.

Lordagen borjade lugnt. Sovmorgon saklart, ah vad skont att inte behova jobba nanting pa hela helgen!
Vid tiotiden akte Nancy och dottern till stallet som sonen ar pa sa fran det har jag haft huset och hunden for mig sjalv.
Jag akte ivag och gick pa banken sa fick man lite extra pengar pa kontot ocksa :) Sen tankte jag att man kunde ju faktiskt unna sig en manikyr. Sa det gjorde jag, men eftersom jag ar jag sa lyckades jag forstora den pa en gang. Fan. Skit samma.
Denna dag inhandlade jag aven en ny eye-liner som var fullkomligt vardelos, typiskt mig.
Paper Store ar min nya kompis!! Eller snarare Vera Bradley, som de saljer pa The Paper Store. Sa himla snygga vaskor!! Dyra som satana tyvarr, men en planbok kande jag att jag hade rad med :)
Efter allt detta var det att aka hem och slappa ut hunden och....bla bla bla bla...sen var det fest! Kl var i och for sig bara halv tre an sa lange, men jag akte till tjejerna som jag skulle aka till festen med. Det var My som bor i Sudbury samma stad som jag, Amie Mys basta kompis och Matilda som bodde i narheten av Amie.
Festen var hemma hos en tjej som heter Linn. Den lyckosten har en vardmamma fran Sverige sa hennes barn pratar svenska! Fast jag ar saklart lyckligt lottad ocksa :P
Hur som helst. Nar vi kom till Linn var dar en tjej som hette Angelica, hon var fran Dalarna. Sen kom det nagra amerikaner. Det var Craig, Drew, Jessica och hennes pojkvan som jag inte minns vad han hette. Sen kom nan som hette Darlene och sen komm Callie och hennes pojkvan och sen kom nagra kompisar till Linns vardmamma Carola. En av dem, Rob spelade gitarr och sjong sa vi hade allsang pa verandan vid midnatt. Jadrar vad bra han var :) och han fick komp av Matilda som hade en sangrost som fa.
Under kvallen blev jag allmant kand som "the driver" da jag var den enda som skulle kora bil och inte sova over och blev darmed den enda som inte drack alkohol. Forresten far jag ju egentligen inte dricka i det har landet.
Akte tidigast av alla, hade en timmes bilfard hem sa jag kom i sang vid halv tva.
Sa glad att jag traffat My. En jatterolig tjej som jag verkligen kommer kunna umgas med.

En lyckad Lordag helt enkelt.

Idag gick jag upp vid tio. At ett snack och sen tog jag en runda pa lopbandet. Har inte hunnit med mycket mer utan landade har. Far se vad jag hittar pa idag.

Ska lagga in bilder fran igar kvall.

God eftermiddag Sverige! :)

image15
Amie och My
image16
Jessica, Amie och Matilda
image17
Angelica. Dalig bild for min kamera ar kass.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Du är medveten om att du är helt hopplös, eller hur? TVA nya jeans, en planbok (maste jag paminna dig att du köpte en ny precis innan du akte?) och en massa luktblajs. Utomjording!
Pabbe hälsar att han tycker du ska ta dig en runda pa ett spanskt diskotek, och att du bör skämmas för du kom hem halv tva, vilket han anser vara ALLDELES för tidigt. Haha. Vi hade grillfest igar med familjen och vi gick och lade oss vid tre, sa det är till att festa mer, eller ska du utklassas av din lillasyster? ;)
Ha det bra, kramar fran mig och Pabbe.
Ps. Mejla skitunge!

2007-06-24 @ 20:24:13
Postat av: Mary

Åh, man måste ju lukta gott även fast man inte är hemma, haha:p
Kom i håg att du måste kasta ut lite jeans, när du köper nya ju! Iaf du som har så jädra många! Haha...
Ja, men du gjorde nog rätt i att åka hem kanske:P och dessutom har man lika skoj även fast man inte dricker ju!
Puss på dig min lilla skrutt! Love you!!

2007-06-24 @ 20:39:40
URL: http://mary87.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0