Overlag bra helg :)

Jaha, kanske man skulle uppdatera lite.

Har haft en lugn helg efter en arbetssam vecka. Har ju varit hemma hela dagarna med lilltjejen sa jag ar ratt sa sliten.


Igar hade sonen sin sista lacrosse-traning och han gnallde hela morgonen for att han inte ville ga sa det blir nog inget mer lacrosse haha :P

   Sen efter lunch hade han baseball, da var det match mellan barnen och sina foraldrar. Ratt kul att se hur de vuxna springer baklanges for att inte vinna :D


Efter det blev jag medbjuden till en Red Sox-match inne i Boston. Det var haftigt. I publiken fanns det 36 000 personer! Vi kom en halvtimme efter matchen borjade, men man kan tydligen inte komma forsent till en match eftersom den haller pa sa lange :)


Idag borjade jag dagen med en lang promenad med Nancy. Hon hade tankt ut och springa och jag hade tankt ta en lugn springtur pa lopbandet sa vi gick ut tillsammans istallet :)

   Efter det akte hon in till Boston och hamtade barnen hos pappa. Vad de gjorde hela dagen vet jag inte.

Jag hade tank aka till en galleria i narheten, men eftersom jag inte hittar sa bra annu och navigationssystemet i bilen inte tar en fram precis dit man vill sa hamnade jag pa Target istallet :P Inte for att det var en besvikelse! Dar kan man handla ska jag saga. De har allt och det ar billigt ocksa! Vad sags om jeans for 11 dollar alltsa typ 80kr?


Sa jag skulle saga att min helg ar hyfsat lyckad :)




image11

Min forsta baseball-match live! Red Sox vann saklart :D

image14

Det enorma publikhavet! Det var lika mycket at andra hallet.

Nej nu ska jag hitta pa nagot annat an att sitta har och uggla!

God natt Sverige! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman!
Ja det verkar inte gå ngn nöd på dej. Vi hade en lite halvtråkig helg men jag har iallafall provat att åka motorcyckel. Det var okej vi fick ett lite bensinstopp men det löste sig med att sätta på reserven. Hoppas denna vecka inte blir lika jobbig för dig. Jag jobbar nu min långvecka.
Puss o kram Mamma

2007-06-18 @ 21:57:34
Postat av: Lillasyster

Hejsan Hoppsan! Det later som om du har det bra, och det är ju alltid trevligt :) Men tja... jag kan inte säga att det förvanar mig att du tänkte aka och shoppa :3 Jeans för 80kr... hur ska du fa plats med allt när du ska hem? Det blir nog svart -lipar- Jag sitter mest hemma hos Pablo och svettas, fastän det inte är sa varmt. Försöker övertala dem att köpa en hamster :P Hoppas du fAr en lugn vecka och att allt gar bra. Förresten, drömde att du akte hem igen för du inte tyckte om det, tur att det bara var en dröm, haha. Pablo hälsar sa mycket och hoppas att allt är bra. Kram!

2007-06-20 @ 18:38:35
Postat av: Lillasyster

Hörru förresten, du kanske kan skicka ett mejl nagongang till din favoritsyster? Jag lovar inte att jag kan svara fort, för varmt för att ha datorn pa särskilt ofta, men det skulle vara kul. Hör av dig!

2007-06-20 @ 18:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0