Slutkord och lycklig

Jag ar helt slutkord. Och sa lycklig.
Jag alskar barnen. Jag hatar barnen.

Vi hade sa roligt igar. Vi akte till the Berkshires dar vi hyrde nagot som kallas Funyaks. Det ar uppblasbara kajaker och man paddlar ner for en flod och det blir lite som "river-rafting" (kan inte komma pa ordet pa svenska, haha)
Barnen tyckte det var jattekul och de hade vattenpistoler sa det var vattenkrig pa vattnet, riktigt kul :)

Idag var de pa gymnastiklager och det ska de vara hela veckan nu. Skont for mig.

Jag har lagt barnen idag och tyvarr gick det sa att jag behovde ryta till at sonen for att han skulle lyssna pa mig och sluta vara otrevlig och uppkaftig. Jag kanner att jag borjar trottna pa att han struntar i vad jag sager och att han tror att han kan gora som han vill med mig. Detta slutade med tarar i mina ogon, for jag insag hur mycket det har betyder for mig och vilken chans det ar och att det vore otroligt sorgligt om hans attityd skulle forstora vart ar tillsammans. Jag sa det till honom och sa att om vart ar ska fungera och vara kul sa maste vi jobba tillsammans och lyssna pa varandra. Jag hoppas att i alla fall ett litet ljus tandes hos honom for jag ar uppriktigt forbannat trott pa hans attityd mot mig och alla andra ocksa for den delen. Han kan vara helt underbar, men da han slaktas pa sin far ar han ett fruktansvart kontrollfreak och har ett hemskt behov av att alltid ha ratt och att alltid veta vad alla sager och att han ska bestamma. Han stanger av totalt om man sager at honom att gora nagot som han inte har full kontroll over. Jag kommer inte tappa hoppet om att fa honom att lita pa mig och kanna att han kan koppla av och lata mig skota situationen.
Som man sager har: Gud, valsigne honom...

Nancys ar pa vag hem just nu fran Connecticut dar hon har hamtat en valp. 10 veckor gammal. Ser fram emot att traffa den. Tyvarr kommer hon inte hem forens vid ett. Vet inte om jag orkar vara uppe sa lange. Far se.

Hur som helst, det var allt jag hade for idag.

God Natt Sverige! :)

Kommentarer
Postat av: Mary

Forsränning borde det väl heta? på svenska alltså:P
Bra att du kan ryta ifrån, tror att han kan behöva höra att du kan bli arg. Får hoppas att han tar till sig det du sa.
Trivs du annars där nere?
Jag fick förrsten svar på min röntken i dag; kronisk rinit = kronisk bihåleinflammation Inte så skoj kanske... Och mitt j*vla badrum blir inte klart denna vecka heller...gah!
Pusspuss Älskar dig min plutt!!

2007-06-27 @ 17:39:08
Postat av: Lillasyster

Nu blir jag rädd... "Gud, välsigne honom" LÄSKIGT! Vaga inte ga och bli religiös pa gamla dar, da star det illa till med världen! ;)
Hoppas du kan fa ordning pa honom, men om jag tror rätt är du envisare och har mer talamod.
Kram

2007-07-01 @ 22:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0