Mysigt

Vi har just kommit hem fran en liten utflykt till ett jattemysigt stalle i Boston som heter Castle Island. De har lekpark for barnen och fina strandpromenader och dessutom friterade skaldjur yummie! =D
  
Har aven provkort bilen idag och den kandes...stor :P den nyaste bilen jag kort hitintills vad jag vet, haha. Men det kandes bra :)

Jag ar trott som bara den, slocknade pa soffan i morse. Imorgon far vi sova lange sa det ska jag gora. Sen ska vi ut och paddla kajak tror jag, det kan bli skoj :)

Skriver mer imorrn. Kl ar nu 22.15.

                      God Natt Sverige! :P

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag vill också paddla kajak.. får göra det i växthuset när jag sommarjobbar:P

2007-05-27 @ 18:01:37
Postat av: Emil

Hej Pillan !
Vad gör du ? Ooao vilken cool bil du kör, får man åka med ? I morgon ska jag till skolan å på onsdag blir det Torpvägen som vanligt fast jag kommer sakna min storasyster. Nu är det bäst jag går och sover, sov gott !
Kram Emil

2007-05-27 @ 21:39:58
Postat av: Lillasyster

Vad kul att du verkar trivas och att allt går bra än så långe. Är fortfarande sjukt imponerad av dig, för att du vågar! Jag hoppas du kommer på något sätt att skicka bilder på barnen, är nyfiken så klart. Fortsätt at trivas och berätta mera i bloggen! Kram

2007-05-28 @ 13:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0