Dags nu? Varför det?

Då har jag slutat för dagen då. För en halvtimme sen.
   Det är svinkallt i huset och jag håller på att bli förkyld. Så dags det. Jag har bara gått och undrat då jag inte varit sjuk på jättelänge...jag är ju så van :P haha. Näsan rinner och känns jobbig. Hoppas det inte blir mer än så då jag har trivts med att inte vara sjuk. Får se, hoppas hoppas.

Var en rätt lugn eftermiddag. Hämtade Mike och hans kompis Mike. Sen kom Devans buss efter tre. Gav henne en dusch och sen kom Audrey hem så nu har jag fått en paus. Hon sa åt mig att gå och lägga mig och vila, men icke :P
   Önskar mina gamla körskolelärare kunde läsa det här nu för jag ska berätta att jag är FORTFARANDE lika dålig på att hitta ställen att vända på som jag var under min utbildning. De skulle skratta gott kan jag säga :D Ibland är det lite pinsamt, man åker förbi det perfekta vändningsstället efter det andra och reagerar inte. Vem gav mig körkort? Jo, nån Hans :P Sen att typ alla svenskar som kommer hit är hundra miljoner gånger bättre på att köra bil en amerikanarna är roligt...i alla fall nån som kan köra bil.

Ikväll blir det amerikansk fotboll med Kristin, Ida och Steph tror jag att det var. I Melrose, staden som Steph från Nya Zeeland bor i. Ska bli kul :) Och svinkallt. Ska ta på mig min nya vinterkappa tror jag.

Imorgon vette sjutton vad som händer. Får se om Jonna finns att nå. Kristin åker till NYC med Steph för att fira sin 21årsdag :)

Det var allt för mig i mörkret!

:D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Om du håller på att bli sjuk glöm inte att ta det du köpte till mig. Ang Devans matematik har du provat med typ räkna makaroner eller dyl så det blir abstrakt för henne. Montesori har många ideer så det blir enklare att tänka, vet inte om dom har ngn hemsida. Lycka till.
Krya på dig Kram Mamma

2007-11-10 @ 15:05:13
Postat av: Pappa Per

Hm, såg din tanke om kvaliteten på bilkörningen, men jag hörde nog mamman skvallra när hon kom hem. Det är mycket vanligt att man får hybris när man kört ett tag.

Tag det varligt, så du inte blir för styv i korken...

:o)

Kör fint och lev för att köra imorgon med!

Kram

Pappan

2007-11-12 @ 21:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0