Halloweenfirande

Jaha, då var Halloween över. Känns skönt. Vi gick en kort runda bus eller godis Devan och jag. Fyllde inte ens botten på vår påse haha :P Men vi var två riktigt läskiga vampyrer muhahaha!
   När Audrey kom jag hem fick jag ett sött litet kort och en chokladbit. I kortet var en check på 20 dollar och så stod det "No trick -  just treat yourself to something fun. Happy Halloween! Love Audrey, Devan +  Mike and Sooshi" Hihi, det var gulligt :)

Haha, glömde berätta en sak. Jag sa till Audrey på kvällen när jag varit på gymmet att jag skulle få träningsvärk. Hennes svar? "Ta det lugnt och ta en ipren var 4e timme" Galning...jag sa inte att jag var döende precis. (Och ja Martina, du ska nog kunna få mig till gymmet utan att tvinga mig när jag befinner mig på sveas mark igen ;))

Idag har jag varit på IKEA igen, själv den här gången och nu blev det en madrass. Sängen blev stum som en planka men det känns ändå bättre. Hittade en hederlig skummadrass för 50 dollar, vilket alltså blir 350kr...helt ok :)

Imorgon är det fredag, weei :D Ska på teater med Kristin. Les Miserables, ska bli intressant.


Läskig? Snodde lite inspiration från Maria med spindlarna :)

Får se om det blir restaurang ikväll...hoppas det...skulle vara trevligt :)

Nåväl, God natt Sverige!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj jag trodde det var ngn annan på bilden typ en kille. Vad du gör mkt roliga saker, det är väldigt bra tycker jag. I dag kommer Julia hit och ska sova här, Oskar och Helen ska sova hos mormor för att Julia ska få vara här själv. Emil och jag var på bio i onsdags och såg Råtatouj (säkert fel stavat) den var rolig, kan jag rekomendera till dig och Devan ngn gång. Ha en trevlig helg med Teater och vad det mer blir. Hälsa familjen Kram Mamma

2007-11-02 @ 11:40:39
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Men skamtar du, jag ska genast testa att gora depositionen sa! Tack for tipset :D

Och angaende halloween - jag hatar det. jag at ALLDELES for mycket godis xD haha. jag kunde inte halla mig sjalv i styr. och alla andra tjejer sager detsamma. sa jag ar glad att det ar over, haha.

2007-11-02 @ 17:01:32
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: Pappa Per

Vilket otäck vampyr! Inget dåligt sminkjobb, där. :D

Du är rätt produktiv i din dagbok, får jag säga. Mycket att läsa, men ujj, så mycket shopping... nåja, du får väl passa på att vara ung och bekymmerslös ett tag. Det är dig väl unt.

Ställde in hojen i garaget idag och satte på vinterhjulen på min bil. Mamma har ju tumme med gubbarna på verkstan, så hon slipper det bekymret. Jag kommer sakna att kunna svänga runt på min stolta springare; den har fungerat toppen alla 300 milen jag kört den här säsongen, trots regn och kyla.

Imorgon ska jag gå och träna bodypump för första gången. Några kolleger på jobbet gör det och jag tänkte försöka hänga på, så det blir någon reda med gubbfläsket.

Idefix sade i morse att han saknar dig, men att det var roligt att Caroline kom hem i eftermiddags. Leia är söt som en bakelse. :o)

Nästa vecka på torsdag och fredag ska jag åka med ordföranden i klubben på turné i södra Sverige, så håll tummarna för att min Mazda håller måttet. Ska bli rätt kul.

Skönt att stormen inte kom upp till er så hårt. Jag var litet orolig för er.

Snart sängdags. Måste ha mina timmar, har jag märkt, så jag får inte fuska.

Sköt om dig, så hörs vi!

Pappan

2007-11-04 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0