Jag fattar inte riktigt ...

Pernilla: Devan, jag kan lära dig hur du tvättar själv :)
Audrey: Du ska vara jäkligt glad att du slipper vika...
P: Ja ojojoj...jag är riktigt bortskämd :D
A: Sen kanske hon kan visa dig hur man viker handdukar.
P: Jasså? Varför då?
A: Ja, du viker ju dem alltid bak- och-fram. Har du inte märkt att jag alltid viker om dem efter dig?
P: Eh...nej.
  
Nu undrar jag. Hur viker man en handduk bak-och-fram?

Audrey: Buhu, vi har slut på vattenflaskor :(
Pernilla: Jag saknar att kunna dricka vatten från kranen...
A: Man ska ju egentligen göra det...det finns ju stora reningsverk som ska göra vattnet bra...dessutom har de tillsatt flourid och det är ju bra för tänderna! :D
P: (mycket tveksam...) Flourid? Men det är ju inget bra för tänderna...det är ju
A: Jo det är visst bra. Så vi ska egentligen dricka kranvatten...

Blä. Amerikaner...jag säger bara det...amerikaner...

En sak till.
   ÄR DET NÅGOT SPECIELLT SOM GÖR ATT EN FEMTONÅRIG KILLE INTE SPOLAR EFTER SIG PÅ TOA?! DET ÄR ÄÄÄÄÄÄCKLIGT!!!

Så...nu känns det lite bättre...  :D

Kommentarer
Postat av: Pappa Per

Hm, låter som det är en smula bortskämt där... nog har ni lärt er att spola, i alla fall.

Spela boll om en handduk är vikt framåt eller åt sidan! Jaja, det är A:s hus, så hon bestämmer hur hon vill ha det.

Sköt om dig och sköt dig, min flicka. ;o)

2007-11-27 @ 22:54:28
Postat av: Mary

Tjurskallig hon verkar vara...hmf!
Mjo, det är många femårigar som inte spolar efte sig faktiskt. Jag minns när jag var liten så tyckte jag att det var läskigt att spola...det lät så mycket...och länge. Nåja...
Hoppas att det är bra med dig sötnosen min! Saknar dig!
Älskar dig! Puss

2007-11-29 @ 20:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0