Lördag

Det regnar som bara den här. Vi väntar på orkanen Noel. Den kommer förmodligen inte riktigt komma till oss utan håller sig på kusten där det förväntas 100mm regn och nedrivna träd.
   Jag är precis hemkommen från Sudbury. Var där och hämtade mitt paket som de fått till mig. Var från pappas moster. Fick en Metro och Allers och sen godis. Weei :D
   Var lite konstigt att åka dit måste jag säga. Men jag kom i alla fall på att jag absolut är glad att jag bytte. Räckte gott och väl att vara i samma hus som barnen i en timme. Sen fick det vara bra. De är trevliga barn att hälsa på, men inte att jobba med. I alla fall inte för mig.

Igår var jag på Les Miserables med Kristin, Ida och Stephanie. Hade jag inte varit så trött och om jag varit på ett roligare humör hade jag säkert tyckt om den, men ja, känner mig besviken att jag inte var roligare. Förlåt Kristin, känner mig skittråkig. Jag uppskattar verkligen att du bjöd med mig :)

Ikväll är det jobb som gäller. Ska handla först. Ut i stormen, handla, tillbaka i stormen. Jippi. NOT. Haha, men det är inte så farligt.

Nåja, nu ska jag läsa lite Metro.

God eftermiddag Sverige! :)

Kommentarer
Postat av: evelina

vad gör du i usa? vill med dit! =)
ricki lake var ju med på ett hörn i denna med, såg du det?

kram

2007-11-04 @ 08:48:19
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: evelina

ja du vet i tävlingen på slutet, hon var en av agenterna som kom in =)
hur länge har du varit/ska du va i usa då?

kram

2007-11-04 @ 20:15:01
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0