Lördag

Har haft en trevlig dag idag.

Först var det ju såklart en efterlängtad sovmorgon :D Men sov inte så länge, gick upp vid tio. Haha tidigt för att vara mig :P Har haft en lugn vecka men har ju lik förbannat behövt gå upp för att skjutsa Mike till skolan varje morgon så att sova längre än sju är lyx för mig...

Devan kom ju hem igår. Var och hämtade henne på skolan och måste säga att jag saknat henne. Hon var så himla glad att se mig när jag kom. Stod där med luvan på bland alla sina väskor och frös. Inte för att det var särskilt kallt :P
   Sen hade vi en avslappnande eftermiddag. Audrey kom hem innan jag skulle hämta Mike så jag behövde inte göra mycket efter det. Sen gick vi ut på resaturang på kvällen. Mamma, du vet den där som vi var på. Joe Fish.
   Gick och la mig relativt tidigt, var så himla trött. Man kanske blir det av att ha tråkigti fyra dagar? :P

Hade cluster meeting idag, Ett möte med en massa au pairer.
   Vi träffades på ett nationalparksmuseum i Lowell som ligger granne med Andover. Först en tråkig film om textilrevolutionen och sen åkte man en spårvagn till ett annat hus och fick kolla hur arbetarna bodde. Fick också träffa min nya counselor som påminde om nån gammal grinig lärare. Säger inte att hon var otrevlig, utan att det var bara vad hon påminde mig om. Hon var nästan jobbig när hon skulle presentera mig för alla au pairer för att jag skulle ha någon att prata med. Sånt kan jag klara av själv. Träffade en dansk tjej som var rätt trevlig :)

När jag kom tillbaka från mötet skulle vi lämna in min bil till verkstaden...då den nu är 1000 miles över när man skulle lämnat in den. Men tyvärr gör de typ bara hjulbyten och sånt på helgerna så det får vänta till nästa vecka.

Så det var bara att bege sig hemåt igen.

Sen kom Kristin :D Jag bjöd henne på middag på the 99. Sen bjöd hon mig på Dunkin Donuts, our beloved precious haha :P
   Efter det åkte vi hem till mig och gjorde ingenting. Kollade tv och spelade Nintendo DS lite(light). Haha Kristins hjärna är 80 år gammal, ähum, min är 21 ;)

Vad händer imorgon? Ingen aning. Kristin skulle till gymmet så duktig som hon är och så får vi se om det blir att vi ses. Jag borde fixa mina naglar, de ser hemska ut. Fixade ju akrylnaglar förra veckan och det blev illa. Snett och dant. Så ska gå till ett annat ställe och göra om.

Kom på en till grej som skulle kunna vara en julklappsönskning.
   Astrid Lindgren-skivor. Hon skulle fyllt 100 år i onsdags och jag kom på att jag saknar musiken. Så det vill jag ha :)

Nu borde jag sova...

God Natt Sverige! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Det låter som du haft en ganska trevlig avslappnad helg. Det där med clustermeting verkar vara lite påtvingad "nu ska vi ha trevligt möte". Har du förresten läst Camilla Läckbergs böcker dom går som film nu på tv och programmen finns att se på nätet, Isprinssesan och nu har predikanten precis börjat. Kan vara värda att se om du är intresserad. Vi hörs snart tycker jag. Kram Mamma

2007-11-18 @ 16:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0