Mysfaktorn var hög

Jag har velat blogga ett tag nu. Men har känt att jag inte riktigt haft något att skriva om. Bara massa tomt blaj.

Tycker jag hade en bra helg. Lördag var jag ju som sagt ute och åt med Kristin. Trevligt som alltid :)

Söndag var en seg dag. Men på eftermiddagen drog jag mig till Target för att, tillsammans med Kristin, försöka hitta lite julklappar. Var inte så framgångsrik på den punkten. Hade ingen shoppinglust alls. Man ser saker man vill ha men struntar i det. Har för mycket grejer och för lite pengar liksom.
   Kom hem med ett par tumvantar i skinn med fingervantar i (älska), en sjal som också fungerar som skärp och en toblerone. Inget häftigt alltså.
  Vad vill ni där hemma ha i julklapp förresten? Jag ska ju skicka med Daniel när han kommer. 37 dagar kvar nu :D
Måndag var lugn. Alla tillbaka i skolan som vanligt, men fick hämta Mike tidigt då han fick huvudvärk och ville hem. Han gör så ibland.
   Jag är så glad. Har hittat fil. :D. Eller nja, nästan i alla fall. Det heter cultured milk och är nog så nära man kan komma. Inte mycket man får för nästan fem dollar, men det är det lugnt värt. har tröttnat på sockrig havregrynsgröt och luftbröd. Blä.
   Det lagades god middag. Tonfiskgryta med champinjonsås.

Idag har jag varit ganska effektiv igen. Byttes inga lakan idag dock :P Städade undan i barnens rum, samma i mitt rum, tvättade, handlade och lagade luckan som gått sönder i kylskåpet. Sen fick jag ta det lite lugnt tyckte jag, så man tog sig en tupplur med katten. Fast han sprang iväg då han tyckte det blev trångt.

Det snöade idag!!! Riktiga, blöta, stora, mysiga snöflingor singlade ner under HELA förmiddagen och gräsmattan var alldeles vit. Weeeeeiiiiii!!!

image72

Så vackert så :)

Kommentarer
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Nehe, hade ni ocksa sno idag :D Tack for kommentaren om APIA, forresten. Som du kanske sag sa la ja ut din kommentr pa bloggen :)

2007-11-21 @ 02:02:52
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: Martinis

Tack för smset sötnos:D
Underbart att ni äntligen fått snön. Den riktiga snn kommer i Januari till New england, då har du nått att se fram emot;)
Pusselipuss

2007-11-21 @ 07:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0