Självpepp

Devan i duschen, Pernilla väntar utanför:
Så, nu ska vi blöta håret. Sen schampo. Såja, backa lite till, det är ingen fara...
   BRA JOBBAT! Sen ska vi skölja ur...

och sen fortsatte hon så :D klockrent ju!

Något för oss andra?

Hon håller ofta på såhär och resonerar med sig själv.
   Som en morgon hade hon tagit på sig jeans fast jag ville att hon skulle ha ett par andra byxor då det var idrott i skolan. Hon vägrade och jag låtsades bli sur och gick ut ur rummet. Då hör jag hur hon pratar med sig själv: "Men kom igen, du ska ju ha gympa. Du kan väl ha jeans imorrn?" "Ja, det var en bra idé. Okej!"

Haha, så såhär roar jag mig om dagarna. Det måste snurra som sjutton inne i huvudet på henne. Sötnos :)


Jag tror jag måste hört ungefär 30 gånger idag av Devan att hennes gamla au pair kommer och hälsar på nästa år och att hon kommer sakna mig också när jag åker hem....om och om och om igen...suck...fast lite sött är det ju...

image75

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilken sotis, haha. Men hon kom ju fram till smarta saker nar hon pratar med sig sjalv! Jag har ocksa hort att de kor som galningar dar i Boston. Fast det ligger ju nara Rhode Island - sa det ar val lite same shit, different names. Haha.

2007-11-30 @ 17:11:59
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: Kristin

Jag råkade göra din au pair-vän upprörd av mitt senaste inlägg. Hon börja svära och tycker jag är en idiot typ, för jag fattade inte ironin i det "tipset"....

2007-11-30 @ 17:32:17
URL: http://kickiass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0