Underbart

Igår fick jag äntligen luntan med alla brev från mina älskade barn på Hammerstaskolan. Jag har inte tänkt på hur mycket jag saknar dem. Men det är klart...man kommer alltid ihåg det trevliga efteråt. Jag skulle inte orka jobba där igen...tror jag.
   De var så himla söta i sina brev. De flesta skriver att de saknar mig massor och att de gråter. En skrev att jag var snäll och söt och fin och lång och smal hahah :P   En annan pojke sa när jag slutade att han ville att jag skulle skriva ett brev där jag var arg på honom (jag var ofta det) och i hans brev nu hade han ritat en teckning där jag tydligen var arg på honom, så söt :D   Andra hade ritat Niagarafallen och jag ska skicka bilder till dem. Åååh vad detta lyste upp! Jag hade en lite nerdag igår, Audrey var hemma och var sjuk och jag tycker det är jobbigt att ha henne hemma för hon blir så jäkla grinig när hon är sjuk. Inte fick man tack för att man lagade mat heller...
   Men! Idag är det nya dag, nya tag! Hoppas Kristin kommer hit :) En dunkin skulle sitta fint...hm...ja det skulle det minsann...

Kommentarer
Postat av: Karin

rätt;)

2007-11-27 @ 19:53:54
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: anna

jag blev oerhört varm och glad av din fina kommentar.
Vissa kommentarer kopierar jag och sparar i ett dokument...som jag läser när jag känner mig nere...dina ord ska för alltid värma mig nu!
kram

2007-11-27 @ 23:36:51
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0