Va? Träningsvärk? Vad nu?

Jaa det är sant. Jag har träningsvärk. I typ hela kroppen. Helt otroligt.
   För ett tag sen köpte jag en träningsvideo-dvd med kickboxning. Provade igår, var en snabbworkout på typ 30 minuter som jag körde och jag tyckte inte det var nåt speciellt med det så jag satte vikter runt vristerna och tog enkiloshantlar i händerna så det skulle bli nåt av det hela. Var inte särskilt trött efter och det kändes inte heller på de ställen som instruktören sa att det skulle. Det var till exempel stående magträning...helt värdelöst :P Man skulle stå som nån himla tupp och så skulle man träna magen i och med att man skulle försöka hålla balansen men jag har ingen balans så jag ramlade bara och fick mig ingen magträning haha :P
   Men idag då...har jag alltså fått träningsvärk. Värker i biceps och i underarmarna...och hela ryggen :P Fått en släng i bröstmusklerna också känner jag...så det kanske inte var så dåligt trots allt.

Idag har jag inte gjort mycket. Kändes skönt att inte behöva stressa hem efter att ha skjutsat Mike till skolan. Stannade till på Dunkin Donuts för en varm choklad och en helt underbart god pumpamuffin, som jag förut berättat smakar som mjuk pepparkaka, MUMS!
   Kom hem, bäddade denna 15årings säng (kan inte fatta varför han inte gör det själv...) och röjde det värsta i hans rum och sen kunde man koppla av :)

Tog en tupplur med katten mellan elva och ett haha :P Sen var man lagomt mosig och ville helst att man skulle kunna ligga kvar där till imorgon :P Snyggt jobbat PG.

Innan jag skulle hämta upp Mike begav jag mig till Wild Oats food market som är en matvarubutik som bara säljer organiska och ekologiska saker. Där har jag hittat något som jag äter som fil. Det funkar helt klart, inte likadant men väldigt snarlikt. HURRA! Så nu kan jag äntligen äta fil och flingor :D:D:D Helt underbart haha :P

Middag åt vi på 99an. Alltid trevligt inslag sådär mitt i veckan :)

Vi fick rapport om hur det går för Devan och hon hade igår bestigit nåt berg och fått skavsår av sina nya stövlar, stackarn. Men hon hade i alla fall kunnat sova till skillnad från hennes kompis som inte vågade utan sov med sin mamma på ett hotell...hohohaha :P Det är så tomt utan Dev...skönt men som sagt...tomt.

Nåväl...läggdags!
   God natt Sverige! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Jaha du kanske ska prata med pappa han har en fruktansvärd träningsvärk han med. Igår fick han prova sprayet jag köpte på ditt apotek och han tyckte den var ganska bra. I dag har Leija varit och simmat och blänker i pälsen så man nästan blir bländad. Jag skickade mössan igår så den dyker väl upp nästa vecka. Kram Mamma.

P:S ett sätt att få träningsvärken att kännas bättre är att träna igen D:S

2007-11-15 @ 13:29:25
Postat av: Martinis

Duktig duktig duktig!!!
Stolt stolt stolt!!!
*smile*
Grymt jobbat och väldigt bra att kunna träna själv hemma! Så stolt:D:D
Pussar

2007-11-15 @ 19:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0