Veckans konversation

Det var måndag morgon. Det hade ställts om till vintertid dagen innan. Pernilla hade haft en lugn morgon med Devan men hade inte sett en skymt av storebror Mike.
Kl 7.50 (fem minuter efter skolan börjar) får hon respons på sina knackningar på 15åringens dörr.
Han kommer upp totalt yrvaken.

P: What's up?
M: Hi?
P: It's 7.50!
M: No, it's not...(fundersam)
P: Yes it is...
M: Isn't it Sunday?
P: NO.
M: (funderar en stund...) Oh, I guess I'll get in the shower then...

Snurrig? Svar: JA.

(Dock har jag gjort samma sak i samband med tidsomställningen...i typ åttan)

Kommentarer
Postat av: Martinis

Ojdå, trött tonåring??

2007-11-06 @ 01:08:56
Postat av: Kristin

haha, va schysst. Snacka om en kille!
Va roligt att du gillade min blogg. Jag har verkligen KÄMPAT med den, men jag antar att jag inte är riktigt klar än heller...jag ska fortsätta exprimentera....

2007-11-06 @ 01:24:19
URL: http://kickiass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0