-Som en ny människa-

Haha, nu överdriver jag som få :P

Men lite stolt kan jag ju vara. Var faktiskt på gymmet igår med Kristin.  På ett pass som hette Dance grove, det höll på i en timme ungefär och jag var i alla fall helt slut efteråt :D Men det kändes faktiskt bra att träna, fick en skön energi. Men sen kunde jag ju inte somna på kvällen heller :P
   Har inte så farlig träningsvärk idag, vi stretchade riktigt duktigt efteråt :) (I alla fall min medtränande...*vissel*)


Och idag har man då äntligen varit och klippt sig. Behövdes som bara den...när jag och Martina var och klippte oss i augusti gjorde det ingen skillnad...inte för att jag skulle påstå att det riktigt märks nu heller men jag vet att hon tog mer än 1 cm :P

Idag är det ju Halloween också. Jag ska gå bus eller godis med Devan senare och vi ska båda vara vampyrer. Får se hur jag lyckas med sminket :P

image63
Såhär himlans schnygg kan man bli...inte.


Nåja, Happy Halloween Sverige!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej klart du blev snygg, men det var du ju förrut också !!Jag vill gärna ha kort sen hur ni såg ut på Halloween.
Kram Mamma

2007-10-31 @ 22:20:18
Postat av: Martinis

Happy halloween hun!
Härligt att höra att du har börjat träna=) Är så glad att du gillade passet och att det kändes så bra efteråt=) Weeeee:D:D:D Så du menar att jag får dra med dig till gymet sen när du kommer hem??;)
Pussar och kramar och massor med läskiga godisar från Hstad

2007-11-01 @ 19:59:37
Postat av: Faster Asa

Hej Pillan,
Horde av brorsan att du har det jobbigt just nu. Hoppas allt loser sig! Vi tanker pa dig. Har last din blogg fran Niagara. Vi ska aka till Canada i Augusti och ser fram emot en Niagara trip. Anders akte dit forra sommaren och tyckte det var fantastiskt. Det lat som Halloween var kul ocksa. Jenni kladde ut sig till en svart katt. Men det kanns sa lange sen nu (Jan 08). Skot om dig och vi sander vara varmaste halsningar. Kram Asa

2008-01-19 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0