Allt ont för något gott med sig

Hej hopp alla!

Känner mig väldigt trött men på gott humör idag :) Devan hade halvdag i skolan så jag var ledig mellan 8-12 och sen har jag jobbat till 19. Var med Devan på ett slags möte för handikappade barn. Där ska de få träffa lite nya kompisar (och gamla) och lära sig sociala kunskaper och sånt som bordsskick (kan behövas...nämner inga namn...host...devan...host). Det var trevligt. Vi ska träffas varannan vecka och alla föräldrar har hand om varsin grej.
Jag ska ha hand om säkerhet på ett möte vilket innebär att jag ska boka rundtur hos brandkåren och så sköter de resten :P

Har varit lite besviken på mitt schema denna veckan.
Audrey sa att hon skulle gå ut fredag istället för lördag så kunde jag gå ut lördag. Schysst tänkte jag, ledig helg woho! INTE.
Fick mitt schema i måndags kväll...och gissa vad det står på lördag...jo...9-18...wtf! ) 9 j-vla timmar, på en lördag!!! Inget att göra, bara tacka och ta emot. Jippie...
Sen upptäckte vi igår kväll att det var halvdag på Devs skola så då sa kära Audrey att några lördagstimmar skulle bort för de extra som blev idag. Man tackar, man tackar.
Sen nu när vi kom hem från mötet kände sig Devan lite hängig så vi tog tempen. Jo jag tackar jag, 38,3 som ett brev på posten. Stackarn får aldrig bli frisk. Meeen, en Devan hemma från skolan på torsdagen innebär inga timmar att jobba för Pernilla på lördagen :D:D:D:D:D *GLAD* Så då var det löst...hade aldrig orkat. Devan må vara det lättaste barnet jag passat och det krävs inte så mycket av mig, men vafanken, 9 timmar på en lördag...ge sig...



Underbaraste minnen...

Kommentarer
Postat av: Martinis

Hey my love!
nice that u finally updated!
Love

2007-10-26 @ 11:07:30
Postat av: mamma

Hej Gumman
Ja man kan ha tur på olika sätt, hi hi.
Själv jobbar jag nu hela helgen + en extra timme då klockan ska ställas tillbaks på lördag natten, blä.
Men jag ska inte klaga jag är ju ledig sen.
Har du tänkt ngt på julklappar?
Mumminkram från Mamma (gullig film)

2007-10-27 @ 00:33:44
Postat av: iza

hejsan! läste i cicis blogg att du åkte med au pair in america.
jag har börjat med ansökninghandlingar o så genom cultural care, men börjar fundera på att byta efter att ha hört så mycket skit.

är dom du åkte med bra o så?
du får jättegärna mejla mig :)
[email protected]

2007-10-27 @ 15:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0