Shopping eller shopping?

Jaa, det är frågan. Det står alltså mellan att åka till IKEA, Boston eller Rockingham Mall. Men det ska vara kallt och regnigt idag så Boston blir det inte. Tar de andra två...de har jag tid till. Är ju trots allt ledig hela dagen :D

Om det inte blir en madrass på IKEA så ska jag i alla fall köpa en kudde. En sån där mysig som jag har hemma. Saknar dem faktiskt, min tempur känns för platt :P

Imorgon ska min kära Devan ha kalas för kompisar. Audrey är värsta partyfixaren så de ska ha Halloweentema med pumpadekorering (kan man säga så om pumpkincarving?) Det är väl ungefär fem eller sex barn som kommer, så det ska bli lugnt. Jag ska inte känna press att jag måste vara med sa Audrey, men det kanske kan vara kul. Jag får se hur det blir :)

Igår var Devan hemma från skolan igen. Hon blir fanken aldrig frisk. Men vi hade en bra dag. Vi hade film och popcorn. Spelade hennes älskade candyland-spel och vi hann också med att skulptera lite play-do innan det var dags att hämta storebror.

Kl 4 kom Devans pappa och hämtade henne. Jag hade sagt till honom att hon bara ville ut och äta och sen komma hem igen, men när en trött och rufsig Dev kliver in genom dörren kl 18.30 har hon inte ätit nåt. Då har de spelat bowling...men det var tydligen meningen. Så Audrey ställde sig och gjorde fattiga riddare till oss tre, mums :)

Ååååh det känns så skönt att vara ledig. Hoppas det håller i sig så att jag verkligen är ledig, haha man vet aldrig.

Om jag orkar och hinner tänkte jag ge mig ut på en promenad och fota lite. Men det såklart ska vädret tillåta också...nu ska jag i alla fall in i duschen.

Hej hopp ha en bra lördag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej shoppinggalning.
Hoppas du köpte en bäddmadrass.
Det är Yvonne A som har skickat paket till dig. Hon var hemma hos oss idag och åt middag. Hon fyllde år men ingen kunde direkt fira henne just idag. Hoppas Devan får en trevligt kalas och inte känner sig hängig. Hälsa familjen från mig.
Kram Mamma

2007-10-28 @ 02:43:23
Postat av: Helena

Tack snälla du för din fina kommentar. Tyvärr är blogglusten borta, men jag hoppas att den kommer tillbaka. Hoppas att du har en skön och mysig helg!

2007-10-28 @ 15:08:37
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0