Hm, ja, det funkar...

Så var helgen över igen. Gick fort som vanligt.

Lördag äntligen sovmorgon. Kristin kom hit på em och sen jobbade jag på kvällen. Swoosh så var halva helgen borta!

Söndag var vi ute och åt frukost som vi skulle gjort förra helgen när Devan blev sjuk. Sen skulle vi åkt på applepicking men det blev inget för det var för varmt. Det var alltså nästan 30 grader.
   Senare åkte jag till Kristin. Vi gjorde typ ingenting, sen fick vi för oss att ha picknick. Så helgen avslutades med Ida och Kristin med lite thaimat i en park i Wakefield. Riktigt trevligt. Se Kristins blogg för bilder. http://kickiass.blogg.se

Första dagen på veckan och Devan är fortfarande sjuk. Vi var till doktorn imorse och fick medicin så vi hoppas att hon kan gå till skolan imorrn. Får se.

Är trött, har bloggtorka.

God Morgon Sverige! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumman
Helgerna går verkligen fort, fast det är ju snart helg igen. Jag har tagit fram resväskan och tänkte börja packa lite. Kommer det vara varm när jag kommer också tro? lite iallafall får jag hoppas. Jag jobbar nu onsdag o torsdag vet inte vilken dag du vill ringa. Men vi hörs på ngt sätt. Jag längtar till nästa vecka. Puss o kram Mamma

2007-09-26 @ 10:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0