Så glad jag blir!

Hm, jag tycker verkligen om människorna i det här huset. Igår kväll skulle jag få min lönecheck. Jag gick och skulle göra mig i ordning för sängen och sen när jag kommer in på mitt (förövrigt nystädade) rum igen så på sängen ligger det: en hög med flygblad för Audrey's idrottsprogram hon håller på med, min lönecheck och fyra små chokladpraliner.
Hihi, tyckte det var så sött. De var inslagna i som små pumpor! Då blev jag glad :)

Imorgon (fredag) jobbar jag på morgonen. Sen ska jag till Kristin. Sen bär det av till Riverside T-station för att sätta oss på en buss till NIAGARAFALLEN! Weeeei! Ska bli så jäkla kul! Jag ska alltså stå cirka nio meter från världens största vattenfall, så jädrans häftigt! Ska ta massor med bilder jag lovar. Synd bara att mamma inte kommer med kameran tidigare.

Skriver mer om helgen på måndag. Vi kommer hem så sent på söndag så då går jag bara och lägger mig :)


Mamma, bara en vecka kvar nu! Woho!

Snacka om att jag ska ha den bästa helgen i mitt liv! Det ska verkligen bli skitkul! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Karin

mm vissa ord går helt enkelt inte att översätta
men det låter nice att vara i usa hörrudu:)

2007-09-28 @ 15:02:23
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Pappa Per

Skönt att höra att du landat nu. Jag hoppas resten av din vistelse går i samma tonart. :o)
Pappan

2007-09-28 @ 18:04:01
Postat av: Mary

Låter ju superhärligt! =D
Love you! Puss

2007-09-30 @ 07:08:53
Postat av: Kristin

För att vara lite dryg så är det inte världens största vattenfalls. Det är Victoria Falls, eller något sånt i Afrika. Så dryg är jag ;D

2007-10-02 @ 16:11:00
URL: http://kickiass.blogg.se
Postat av: Eve

Yepp, fler och fler som skaffar blogg nu :). Ser fram emot bilderna :) Coolt som fan juh! Hade bra , kram Eve

2007-10-03 @ 14:23:01
URL: http://yeaheve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0