Flås, pust, stön!

Jag har semester nu. Ända till på söndag.

Därför begav jag mig ut och sprang idag!

Eller nja, det skulle jag ju göra ändå men jag behövde ju inte passa nån tid.
    Köpte nya löparskor idag så fort, fort gick det. Kände mig som en gummiboll under fötterna. Regnade gjorde det också. 24 graders värme och regn var härligt. Var så svettig att överläppen droppade, då har jag ansträngt mig kan jag säga.

När man dessutom varit hos kiropraktorn innan och knakade bort några spänningar gick det ju ännu bättre :D

Även om det nu hade varit jäkla trevligt att vara med familjen nere i Orlando så klagar jag inte. Lite tid att fixa med saker och ting och bara vara behöver man alltid.
   Men man ska inte tro att jag kommer lata till det och göra ingenting och äta skräp. Åh nej! För en gångs skull har jag tänkt att äta ordentligt. Har inhandlat ett berg av frukt idag så att man har mer än flingor, chips och bagels att äta.

På fredag åker jag till Kristin igen. Sorgligt nog blir det sista gången vi ses innan jag åker. Fan också.
    Vi har i alla fall bestämt oss för att ha en nyttig helg så inga massa snabbmat här inte!
Fan va duktiga vi är ;)

Jag tänkte slänga in bilder och berätta om mammas vecka imorgon. Har inte haft någon som helst lust att blogga. Men nu ska jag ta tag i det.

Min mage behöver maaaaat...

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är duktig du som har satt igång och springa.
Jag hade för övrigt gått upp mina ynka 2 kg jag gått ner innan jag åkte till dig. Suck. Men nu väntar agility och trädgårdsarbete.
Ha det så trevligt i Boston och köp inget. Hi hi
Kram Mamma

2008-04-24 @ 10:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0