Brum brum

Typ såhär ser min bil ut:
image93
Fast lite äldre och utan takräcken...

Kommentarer
Postat av: Helena

Oh vad glad jag är för din skull, det var på tiden. Fin bil också. Det skall ju vara både lite nytta och nöje med en sådan vistelse som du har i USA som au pair och inte massa dumskallar som ställer till det för en.Då kan jag
känna mig lugn hihi!

2008-02-16 @ 23:41:22
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Mamma

Inte illa! Den borde du känna dig säker i och bra i all snö du verkar ha. Kan du maila ditt telfonnr eftersom pappa glömde att fråga.
Nu ska jag gå och lägga mig. Ska jobba
extra i morgon också, mkt pengar ska det bli.
Vi hörs
kram Mamma

2008-02-16 @ 23:54:13
Postat av: Dilan´s

fin =)

2008-02-17 @ 09:26:33
URL: http://www.dilo.blogg.se
Postat av: Pappa Per

Hej!

Jaha, ja, då känns det ganska radikalt annorlunda att köra mot tidigare, förstår jag. Litet skolbusskänsla i den där. King of the road, på något sätt.

Du har fått mer erfarenheter under det här året än många får under tio normala yrkesår. Bra resa, även om du kunde varit utan en del av bekymren.

Sköt om dig, Gumman!

Pappan

2008-02-17 @ 16:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0