Söndag den tjugofjärde februari

Nu har jag åkt skidor HELA helgen. Har gått upp innan sju och sen kommit hem vid middagstid och jääävlar vad jag har ont i benen.

Och imorgon bitti bär det av mot skidparadiset Vail i Colorado. Jippi! (Jag kommer dö...)

Jag har alltså inte åkt skidor på typ tre år och den här helgen har jag inte gjort annat. Min rygg är trött, mina lår kommer ha en fruktansvärd träningsvärk imorrn, knäna är möra och mina smalben blev lite smått misshandlade idag och därav en smärta där. Men det är lugnt. Jag har haft himlans kul :) Jääädrar vilken utsikt det är på berget! Mäktigt.

Vi ska gå upp kl fyra imorgon bitti. Sen åker hela familjen på ett plan och jag på ett annat. Det fanns inga biljetter kvar för mig på deras. Sen ska vi spendera hela veckan i Vail och åker sen hem vid midnatt på lördag. Woho!

Wish me luck.

God natt Sverige!

Kommentarer
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Woho, jag vill ocksa aka skidor! Saknar det!

2008-02-26 @ 16:31:59
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: anna

åhå se där..tror många bloggare är avundsju på dig som till och med bor nära ben & jerrysfabriken..hehe,..doftar hela stan glass?
massa kram babe!

2008-03-03 @ 18:52:16
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0