"They seem like a more normal family"

Så sa min counselor till mig idag när hon ringde. Om den nya familjen.

Hon ringde för att berätta att jag kommer flytta på torsdag. Jobbar alltså sista dagen på onsdag. Det gick fort måste jag säga. Kommer nog få veta på måndag vilken tid det blir att jag åker. Jag kommer förmodligen flyga sa hon "because the family probably thinks it's yuckie for you to travel any other way". Haha, jag tyckte det var roligt sagt och det var faktiskt så hon sa.

Nu behöver jag bara se till att få ledigt i helgen.

Hum dum di dum...

Kommentarer
Postat av: linda

Vad skönt att du får flytta så snart!
Jag har mailat adressen till min privata blogg till dig, lämna inte ut den bara =)

2008-02-07 @ 19:05:11
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Daniel

Redan på torsdag :O oj oj oj.. det var fort..
jag hade hoppats på typ.. måndag:P men men man är väll lite långsam i USA;)
Hoppas det blir en bra sista vecka hos nuvarande då:)

2008-02-07 @ 20:08:40
Postat av: Helena

Oh vad kul att du får en ny familj. Håller tummarna för att de är normala då! Hoppas att du har haft en bra dag. Natti, natti!

2008-02-07 @ 22:22:59
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Pia

Hej, så bra att du får en ny familj, jag läste din blogg häromkvällen och tyckte så synd om dig. Jag tänkte föreslå att du söker ett annat jobb och hyr ett rum eller så, men detta kanske är bättre.

Kom ihåg - även om detta är ett äventyr så skall ett äventyr vara roligt!!
Kram
Moster Pia

2008-02-08 @ 14:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0