Knak knak knaaaak!

Det knakade på bra idag och jäklar vad skönt det var! Helt underbart! Doktorn var mycket stolt.

Sen var han så söt och ringde på kvällen för att kolla hur jag mådde. Jag blev riktigt rörd.

Dagsljuset har börjat hjälpa mig att bli piggare och imorse gick jag upp innan klockan skulle ringa. Var väldigt trevligt att slippa ha den skrikandes på en.
    Ian var dock lika sömnig som vanligt så han hann inte med frukost hemma utan fick köpa i skolan. Stackarn.

Julie hade sin träning ikväll så jag fick som vanligt stå för läggdags. Trötta barn är tjafsiga barn. I alla fall en liten stund.
    Lät Ian vara vaken en stund längre för att jag skulle ha lite egentid med honom. Har känt att jag inte riktigt har den relation till honom som jag skulle vilja, så några underbara skratt från hans sida och ett ännu bättre leende efter lite larvande och struntprat så kände jag att jag kunde säga god natt. Han såg nöjd ut :)

Så nu sitter jag här, nöjd med dagen.

Ska till kiropraktorn imorrn igen men inte förens på eftermiddagen. (Så mamma ring vid typ halv tio min tid om du kan).

Nu ska jag sova. God natt.

Kommentarer
Postat av: anna

massor av kramar till min dig från mig! kram!

2008-03-25 @ 20:21:46
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0