Jaha...

Vad har jag gjort med min helg då?

I fredags åkte jag med barnen till Nancys jobb direkt efter camp. Vi skulle äta middag för att jag fyllde år.
Efter det så åkte jag och barnen hem igen och efter mycket om och men åkte de med pappa hem till honom.
    Senare på kvällen kom Nancy hem. Med min present weei :) Jag fick en väska av samma märke som jag köpte plånbok förut, Vera Bradley. Alldeles röd. Väldigt fin :) Tack tack säger man då.

I lördags fyllde jag ju år.
Jag hade en låååång sovmorgon. Vid halv ett ringde det på dörren. Där stod Martina med blommor och kort och sjöng för mig :D Hennes barn hade också ritat kort till mig. Så söta :)
   Hon hade också med sig sin frysbox. Där hade hon picknick med sig till mig. Det var alldeles för varmt ute så vi tog en filt och satte oss på golvet i vardagsrummet. Kan tyckas konstigt men det var verkligen för varmt för att vara ute.
Efter ett tag kom Therese Martinas kompis...eller ja min kompis också :P
Av henne fick jag persikodoftande duschgrejer. Mmmm.
  De tre orkade sig ut och vi började festa på glasstårtan som Martina också haft med sig :)
Sen kom vattenspridaren fram. En helt galet snurrande vattenspridare.
Vid fem skulle Martina börja jobba igen så då var det bara jag och Therese kvar.
Vi bestämde oss för att vi skulle åka till Natick Mall och äta middag. Sushi, mums. På vägen dit svängde vi förbi en tjej som heter Johanna som hade sin mormor och kusin (tror jag att det var) här. Så då fick man ett grattis av henne också.

Martina hade en liten översvämningskris hemma så jag hämtade henne på kvällen och hon sov hemma hos mig.

Söndag.
Martina skulle vara hemme till tolv för hennes ena barn fyllde år och hon skulle hjälpa till på kalaset.
När jag kom tillbaka hem efter att ha kört hem henne så la jag mig för att ta en liten tupplur.
Jag väntade inte barnen tillbaka förens vid tre så jag tänkte att jag kunde ta det lite lugnt fram tills dess.
Pyttsan heller.
Vid halv två hör jag hur det klampar utanför mitt rum. Blä, hinner jag tänka.
Såklart har Mike tagit hit barnen tidigare. Han påstod att de var lite jobbiga så han trodde de behövde komma hem och springa av sig lite. My ass att han talar sanning.
Hur som helst. Vid kvart över tre åker Mike tillbaka hem och en kvart senare kommer Nancy hem.
Det var bara att packa in barnen och oss själva i bilen för vi skulle till en damm och bada och ha det skoj.
Så blev det och vi var där tills det var dags att åka hem och lägga sig.

Jaa det var min helg det. Så som jag minns den.

Ska tillägga att jag var jätteglad att få prata med alla där hemma. Mamma ringde ända från Leppe och jag fick prata med alla som fanns att prata med :P
Emil ringde och jag fick även ett mycket glädjande samtal från mormor :)


Det var allt för mig.
God morgon Sverige! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma o Pappa

Hej Lilla gumman. Det verkar ha varit en trevlig och någorlunda avslappnad födelsedag. Det verkar varmt hos dej. Vi har också haft ett par riktigt varma dagar med temperatur mellan 25-30 gr. Idefix och Leija har bara legat oss jäst när det är så varmt. Leija har varit lite knäpp dom sista dagarna och bråkat med Idefix. Tror att hennes löp börjar att komma igång.Ha det så bra.Puss o Kram Mamma o pappa

2007-08-07 @ 22:37:47
Postat av: Mary

Skönt med värme ju;) Haha... Vi har runt 29 grader i sovrummet när man ska lägga sig. Mysigt va?! Gah.
Låter som du hade en trevlig födelsedag... Din present från mig kommer att vara lite sen, detta pga några oväntade utgifter...=/
Saknar dig sötnosen!
Pusspuss Love you!

2007-08-08 @ 17:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0