Lördag den tjugoandra december

Jag fick paket igår. Weeeeiiii :D Fy på mig som öppnade det...

Mina grejer jag gjorde förra veckan blev jättefina! Jag är jättenöjd :)
   Kristin hämtade dem åt mig och sen åkte vi till Dunkin Donuts (get a life, säger Audrey haha), men det var trevligt att sitta ner och bara babbla om ingenting i två timmar...sen åkte vi hem igen. Det var den händelserika fredagskvällen :P

Idag skulle jag ju ha träffat en advokat...trodde jag det. Kl tio i tio kommer det ett sms: "I'm rescheduling the lawyer guy until mid week - too much to do today"
   WTF?! Sen när vi sitter och äter frukost..."Vi ska fixa naglarna kl 1 om du vill följa med" Det var alltså hyperviktiga saker det handlade om...jösses alltså. Besviken kan man nog påstå att jag är. Nu vet bara gudarna när jag kan få en bil..."Your car is drivable, what's the problem?" aaaaaaaaaaaaaaah.........

Vad händer annars idag?
   Jobbar ikväll men det verkar som Devan ska ut igen och inte kommer hem förens sent, men jag vet inte, jag vill ju inte direkt ut och köra nånstans...krångel...
   Man kanske borde lämna tillbaka den stackars filmen...tre veckor för sent....tra la la...tur att kontot inte står i mitt namn hehe :P

Skulle kanske ringa och väcka Kristin...eller? Äsch...det visar sig hur dagen blir...behöver fixa naglarna men har ingen lust att åka med de andra...skit samma...

Ska ta kort på min bil så ni får se hur vacker den är.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj, så du har krockat:S Går bara runt och väntar på att jag också ska göra det, haha...

2007-12-23 @ 07:03:48
URL: http://www.stoppstanna.com/sandra
Postat av: Pappa Per

Hej igen!

Tänkte bara säga att jag är helnöjd med min egen insats med att laga maten i lördags; både förrätt, varmrätt och efterrätt.

Jag tror Hellströmmarna var nöjda. Vi hade i alla fall trevligt, som vanligt. Tråkigt att Daniels syrra inte kunde följa med, men hon får väl komma när hon vill. Vi hade i alla fall förberett med quorn och thaigrejer.

Det var riktigt kul att laga mat den här gången. Jag kanske håller på att bli helt frisk? Få se vad vi kan hitta på nästa gång.

Nej, nu får jag prova att montera ihop min julklapp och prova raka linjer och kryss!

Sköt om dig så länge, så hörs vi.

Kram,

Pappan

2007-12-24 @ 10:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0