Lördag den tjugonionde december

Daniel är här :D Fick vänta ett bra tag på flygplatsen, men nu är han här.

Sov på hans hotell igår och nu sitter vi här hemma hos mig och jag har precis fått Devan i säng.

Vi har inte gjort särskilt mycket idag. Åkte och handlade frukost eftersom hotellfrukosten var saker som innehöll gluten och jag köpte också en julklapp till pappa.

Värsta massa bra jag fick i väskan, mamma och pappa! Man tackar man tackar :D

Och Marianne och Gunnar, tack tack! Och Karin också. Nu har jag godis så jag klarar mig i två år haha :P

Det verkar inte som att vi tar oss till NYC på nyår, för jobbigt att åka hem mitt i natten och sen finns det inga billiga vandrarhem kvar, så det verkar bli Boston, men det är inte fy skam det heller :)

Nähe, nu blir det nog film!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va trevligt att du blev nöjd med innehållet i väskan. Hoppas ni får trevligt över nyår. Boston har säkert häftigt firande dom också.
Vi hörs, jag försöker ringa kanske under dagen på nyår.
Kram Mamma

2007-12-30 @ 03:51:09
Postat av: Lillasyster

Och min julklapp då? :( Jag som väntat i månader för att se om du tycker om den. Skurk. Du kan väl skriva en rad när du har tid så jag får veta om du tyckte den var fin. (ps, den var från mig och pablo)
Hoppas du har det bra med Daniel
Kram
Gott nytt år!

2008-01-01 @ 18:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0