Vinter

Idag är det riktig vinter. Eller, ja det beror ju på vad man är van vid men snö, is och -8 grader är i alla fall vinter för mig. Jag har som sagt en grej från Weather Channel på mitt skrivbord på datorn. Den ska alltså tala om för mig vad det är och ska bli för väder, men denna finurliga lilla grej talar också om när det är varningar utfärdade. Coolt ellerhur? Men vet ni? Nu jädrar behöver man inte tänka själv alls Idag talade den om för mig vad jag ska ha på mig också! Jo, det är sant! Tänk så praktiskt: "Layered clothing...including a scarf and gloves would be recommended if heading outdoors." Men vad bra liksom, det hade jag ingen aaaaaaning om!

Idag är barnen tillbaka i skolan i alla fall så det är ju skönt...

Kommentarer
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Haha, vilken filurig apparat. Undrar vad den foreslar under sommarhettan. "Find nearest beach and relax in a bikini all day", typ ^^

2007-12-05 @ 04:19:26
URL: http://www.thenanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0