Min helg :)

Fredag

En lugn dag. Min vardmamma var ledig sa jag var mest vid sidan om och hjalpte till. Kanske jobbade tva timmar max sammanlagt.

Pa eftermiddagen ringde Martina. Det skulle vara en overraskingsfest hos en tjej som heter Karin pa kvallen.
   Vi akte dit och dar traffade vi Karins vardfamilj och vanner till familjen. Karin kom efter ett tag och da var det precis som man sett pa film. "Sch, she'll be here in two minutes. Everybody hide!" Sen gomde vi oss och nar hon kom ut ropade alla "Surprise!" Sen var det BBQ och fest hela natten :P Nej men nastan. Jag var hemma vid tva for jag skulle jobba lordag morgon.

Traffade massa trevliga manniskor :)

Sa glad att jag traffat Martina. Tyvarr aker hon hem i augusti :(     Saknar Maria min alskling!

Lordag

Jobbade lordag morgon fran 10 till dess att min vardpappa kom och hamtade barnen vid 13.

Sen skulle jag och Martina aka till stranden men vi tog oss in till Boston istallet. Vi gick bara i EN butik och det var for att titta pa en resvaska till Martina. Annars gick vi bara runt och promenerade. Boston ar vackert! Sitta pa grasmattan vid hamnen ar underbart!

Sen akte vi hem till mig och lagade middag :) Kyckling och risotto, overkokt men gott anda :P

Tyvarr finns inga bilder fran fredag och lordag :(

Sondag

Jag sov tills jag vaknade. Sen akte min vardmamma ivag till ett stalle dar hon och hennes basta kompis skulle gora forsranning pa riktigt idag. Sa jag har haft hundarna fran det tills dess att hon forhoppningsvis kommer hem om tva timmar.

Efter frukost ringde jag Martina. Vi packade in hundarna i bilen i sina burar och sen bar det av till Hampton Beach i New Hampshire. Guuud sa vackert det var dar! Se sjalva :)



Peace till nasta helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0