Äckligt kaffe och tråkigt väder

Riktigt tråkdag idag. Regn, blåst och 16 grader. Inte alls det väder jag vill ha. Snör och minusgrader vore bra mycket trevligare :)

Idag var alla uppe före mig. När jag precis kommit till liv när min klocka ringt ropar Audrey på mig och säger att Mike är klar om jag är det. Ojoj, har nog aldrig varit så snabb :P Gick undan som bara den. Fem minuter efter att min klocka ringt satt jag i bilen och backade ut från garaget. Rekord eller vad? :P Så sen har man alltså varit ledig från typ tio över sju. Härligt. Införskaffade slisksött kaffe och muffin på Dunkin (igen). Kom hem och slutade med att jag hällde ut kaffet haha :P

Dålig hårdag har man också...


Åkte till Home Depot (som Bauhaus) och skulle göra nyckelkopior men de kunde inte göra det för vår nyckel var för tjock...typiskt. Som Nalle Puh sa.
   Så det vara bara att åka hem igen. "Kaffe!" skrek det i mig och Dunkin fanns där som en räddare i nöden. Trodde jag det. Beställde "pumpkin spice coffe" som jag brukar dricka hemma på morgnarna, men fick nåt blask bara. Jag hade redan åkt iväg när jag upptäckte det så jag orkade inte bry mig. Dessutom påminde lukten av detta äckliga kaffe om mormor så det var ganska trevligt ändå. Pernilla håller på att bli knäpp och är fullt medveten om det...

Nu ska jag leta upp låssmeden i stan och hoppas på bättre lycka där.

Bye bye Sveden!

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du får sova gott inatt och vaknar till en bättre fredag! kram!

2007-11-15 @ 23:56:23
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0