Är vi framme snart?

Jahapp. Då var vi halvvägs. 6 månader har gått. Lika många kvar. Var tog tiden vägen? Det kan man undra. Har alltså varit här i ca 184 dagar. Coolt.

Vad har jag gjort då?
  • bott i ett gigantiskt hus
  • bott i ett mindre gigantiskt hus
  • kört Mercedes
  • kört Nissan (skitbil)
  • vetat mer om hundar än en dryg amerikan
  • bråkat med en åttaåring fler gånger än jag bråkat med min syster under min livstid
  • blivit riven, slagen, puttad och spottad på då man valt "fel" t-shirt
  • fått en kram och ett hjärtligt tack varje gång jag gjort frukost, lunch eller middag (se ny familj och underbar 12åring)
  • åkt till Hampton Beach tre gånger, dit också celebra människor som de i Sex and the City åker
  • köpt ny dator
  • shoppat alldeles för mycket
  • bytt familj
  • sagt ifrån till en människa jag var rädd för
  • besökt Niagarafallen
  • varit på tur i NYC
  • lärt mig hitta UTAN gps (se mapquest+Google Earth)
  • shoppat i New Englands största mall, Natick Collection
  • shoppat i Wrentham (outlet á la Barkarby 20ggr om)
Ska jag vara nöjd så? Jag tycker nog att jag lyckats rätt bra hittills, men mer ska det bli. Man vill se så mycket. Las Vegas, L.A., Hollywood, Chicago, San Fransisco, Seattle, Orlando...tiden räcker inte riktigt känns det som. Vi får se, vi får se...och hoppas på det bästa :)

Nu kommer Devan snart...ska hinna till apoteket först..."run Forrest, run!"...typ.
image73

Kommentarer
Postat av: anna

låter ju underbart..åhh..

kram!

2007-11-22 @ 19:03:45
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Mamma o Pappa

Hon har upptäckt sin humoristiska ådra, dottern. ;o)
Du kan få köpa MCNytt åt mig (helårsprenumerationen är billig, har jag hört...) :oP

Nog från Pappan. Nu kommer mamman.
Du skriver så roligt och bra så det är en fröjd att läsa. Hoppas du inte ätit ihjäl dig av allt ni förberede. Vi hörs i helgen.
Kram Mamma o Pappa

2007-11-22 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0