Världens sötaste födelsedagskort?

Var en riktigt lugn och skön morgon idag. Lyckades göra både lunchlåda och frukost innan det var dags att ge sig iväg med Mike, så då blev det en halvtimme över till att göra läxor och spela spel med Devan innan bussen kom vid 8.10. Sånt gillar jag, ingen stress :)

Idag har Devan talpedagogen också...vet inte vad det är men hon vill inte gå dit längre. Hon tycker jättemycket om Deborah som pedagogen heter...men varje gång jag säger: "You have speech today Dev, isn't that fun?" så får man ett gnälligt: "I'm gonna stay home after school today...still have a bad throat..." eller nåt annat fånigt. Vet inte vad det är...tråkigt är det i alla fall...

Imorse när jag städade undan efter frukost hittade jag ett kort som Devan fick av en klasskompis på sitt kalas. Jag var bara tvungen att ta kort på det.



Underbara vänner finns ibland :)

Kommentarer
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

HERREGUD! Ar dom valdigt noga med detdar med kort pa barnen? Jag lagger ut kort pa barnen hela tiden, haha.

2007-10-31 @ 14:45:45
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Jag bor i Providence, I Rhode Island - en timme soder om Boston. Vart bor du? Det avr ett sott kort forresten :)

2007-10-31 @ 14:47:16
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Oj, det lat allvarligt. Far ta upp det emd min vardmamma! Jag vill ju inte bli hemskickad for nagot sa "tontigt". Det skulle ju va lite pinsamt, haha.

2007-10-31 @ 15:16:51
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: Martinis

Hey love!
Älskar kortet!!! Lovar att skicka ett till dig när du fyller nästa år! Ett tag kvar men jag lovar att försöka komma ihåg det;)
Puss

2007-10-31 @ 16:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0