Jag ska måla hela världen lilla mamma...

...måla hela världen blott för dig!

Den känslan har jag just nu. Jag är så glad!

Solen skiner, det är varmt och skönt och jag har just avnjutit en underbart god sallad ute i det fina vädret.
Köpte massa goda grönsaker och gjorde hemma och sen satt jag på altanen och bara njööööt! Man blir så glad av detta väder!

Igår var det lika fint. Jag följde med familjen ner till Burlington centrum för att äta lunch. Sen delade vi på oss, pojkar och flickor och åkte och shoppade på varsina håll. Zoe fick en massa nya klänningar och jag köpte mig en Oscar de LaRenta-sjal och en Ralph Lauren strandskjorta (ssscchh det var på Marshalls...).
En riktig mysdag med min underbara värdfamilj!

Lite färska jordgubbar var ju inte heller fel till efterrätt! Mums!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Har du inte köpt nått åt mig?;)
nä du.. nu tänker jag sova..
tycker du ska ringa någon dag..

2008-04-07 @ 21:39:23
Postat av: Mamma

Å vad härligt det låter. Hoppas jag också får samma känsla när jag kommer. Jag längtar så smått dit men om sju dagar kommer jag. Jiho
Kram Mamma

2008-04-08 @ 00:05:13
Postat av: Lillasyster

Hörru, vad betyder "och gjorde hemma"? Jag undrar :P

2008-04-08 @ 18:47:12
Postat av: Kristin

I miss my crazy Swedish girl!

2008-04-10 @ 02:22:44
URL: http://kickiass.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh, marshalls måste vara det bästa som finns :P Du håller till i Boston alltså? Min syster var också au pair där förut, och nu är hon gift och bosatt till och med, så jag hälsar på då och då ;)

2008-04-17 @ 00:16:58
URL: http://cillii.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0