Min abstinens är stillad

Min värdmamma har varit nere i Connecticut för att hälsa på några vänner. Det var meningen att jag skulle hämta henne på flygplatsen kl halv fem. När hon missade det flyget så gick inte nästa förens kl elva på kvällen.
  
Därför var jag och min värdpappa tvungna att åka till flygplatsen och ställa hennes bil där. Detta innebar att lyckliga jag fick köra min värdmammas bil till flygplatsen. DEN ÄR MANUELLT VÄXLAD.
    Alltså har jag nu kört denna bil också:
image112
Samma färg har hon också.

Min värdpappa sitter och brummar i denna:
image113
Han har däremot inte manuell låda. Skulle jag inte heller vilja ha på ett sånt monster...

Så nu har jag som stillat min "köra manuell bil igen"-abstinens. Det var inget Hallelujah-moment men jäklar vad roligt det var :D

Kommentarer
Postat av: Julia H

oh, det här känner jag igen.

Min pappa har automat (stort monster till bil, say no more). Har nu kört den i tre dagar medan mamma har sin bil (manuell) till jobbet. Har saknat manuell växling oerhört mycket. Och det har ändå bara gått 3 dagar. Damn. Hur ska jag klara ett år?

2008-04-11 @ 21:37:18
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0