"Cause I don't really need you anyway..."

Även detta inlägg ville jag publicera men det gick inte. Så det kommer nu...med en liten uppdatering.

Jaha. Då hade surpuppa pratat med Susan (counselor).

Och hon behöver mig inte nästa vecka så hon vill att jag flyttar på lördag. Fast jag ska ju såklart jobba på morgonen för att göra klart mina timmar och så. JÄVLA SKITSNACK. Det är meningen att jag ska vara ledig. Och vilka timmar? Hon vet aldrig vad hon pratar om.

Sååå Kristin, äre lugnt om jag flyttar in hos dig med mitt liv på lördag ellä?

Fan hur ska jag packa allt...

Uppdatering:
Jag sa till surpuppa att denna helgen borde jag ha ledigt för jag har jobbat de senaste fyra helgerna. Men förstår ni det kom inte på fråga! Jag hade minsann två helger i rad ledigt när Daniel var här och både han och mamma var tydligen här i femton dagar gott folk. (Kan tilläggas att det är tillåtet att ha två helger i rad ledigt...)
   Så jag sa: "Fine whatever..." och smällde i dörren demonstrativt. Gick ner och ringde min counselor som sa att hon skulle ringa och prata med surpuppan imorgon (se nu på morgonen) och att jag skulle skicka ett mejl med hur mitt schema sett ut de senaste helgerna. Så då får vi se.
   Efter en stund kom skatan ner och påstod att hon för ett par veckor sedan sagt att jag kunde få en ledig helg men den enda gången hon gjort det var en helg i december. Sen tog hon min mobil och mina bilnycklar. Som nåt slags straff antar jag. Vet inte vad hon skulle uppnå med det....
   Så att så ser det ut. Jag ska ha ledig helg. Så är det bara. Hon har skrivit under ett kontrakt där det står att jag har rätt till en helt ledig helg per fyraveckors period och nu har det gått fem.

Så nu flyttar jag till Kristin imorrn...eller helst idag om jag får bestämma....

Vi får se vi får se....

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ska försöka skriva med fina ord nu när andra kan läsa.... Jag kommer och hämtar dig när du behöver mig. Stå på dig, vinn din sista strid med *piiiiiiip* *piiip*

2008-02-08 @ 15:39:11
URL: http://kickiass.blogg.se
Postat av: Helena

Svar: Tack snälla. Den får det bli eftersom en är vegeterian. Jag brukar också äta quorn själv för att jag tycker det är gott och äter nästan inget kött, utan bara fisk.Tänk att det finns så där elaka människor! Hon måste ju må skitdåligt. Hoppas att du kommer i väg så fort som möjligt därifrån då, helst omgående. Du kanske redan har stuckit när du läser det här. Hoppas att helgen bliur bra, kram!

2008-02-08 @ 15:40:52
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Daniel

Hehe va bra.. ingen mobil o inga nycklar.. då måste du ju slutat nu:)
bara åka.. ellerhur?

2008-02-08 @ 15:51:22
Postat av: Emelie

hahaha tyckte också dom såg alldeles för perfekta ut :P

2008-02-08 @ 19:24:50
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Helena

Ja faktiskt.Det var ju jättegott. Jag försökre göra ungefär som du skrev och de tyckte också att de var jättegott. Sen tog vi glass med choklad, vanilj och apelsinsmak till efterrätt och den var också god. Det var någon ny som ICA hade. Nu har de gått och jag sitter här med en kopp te och myser.Klockan är snart midnatt, hos dig är väl klockan bara sådär fyra på eftermiddgen kanske? Hoppas att du får en skön kväll, här blir det snart sängen. Natti, natti!

2008-02-08 @ 23:55:40
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Oh vad kul för dig, äntligen!

2008-02-09 @ 00:39:56
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: panki

Men gud så hysteriskt. Jobbig människa! Stå på dig å ta ingen skit, heja heja!

2008-02-09 @ 00:46:39
URL: http://pancake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0