Slira kan man ju göra om man tycker det är roligt...

Jag har just varit en millimeter från att köra av vägen och rakt in i ett träd. Då tackar man högre makter för att man faktiskt kom ihåg nånting från halkbanan.

Jag åkte upp för en backe och tyckte bilen lät låg så jag gasade till lite och då jävlar hade man inget grepp längre. Åkte fram och tillbaka över vägbanan som på ett bananskal. Jag rattade och rattade fram och tillbaka i säkert hundra meter tills jag äntligen fick bilen rak. Okej nu stannar vi och sätter i fyrhjulsdriften. Och tar det lugnt, jäääävligt lugnt.

Mamma, pappa jag lever. Och tacksam som få. Jag menar man hade ju kunnat vara klistrad mot en trädstam i nerförsbacke...

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej, hoppas att allt är bra med dig! Har varit ute en stund med kompisar, men var så trött så jag gick hem. Nu blir det
te och kladdkaka i soffan. Fredagar är veckans bästa dag tycker jag.Hoppas att du också får en mysig fredagskväll! Kanske är du ledig idag?

2008-02-22 @ 22:01:04
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Mamma

Usch på dej. Tur att det gick bra! Kan man inte ha fyrhjulsdriften på jämnt eller?
Man ska aldrig underskatta snö och dess olika väglag. Här hemma lyser snön med sin frånvaro men solen är destomer närvarande och det är ju trevligt.
Du får akta näsa när ni ska på skidresan om det blir soligt. Ringer vi idag eller?
Kramar Mamma o Pappa som pustar ut.

2008-02-23 @ 11:01:19
Postat av: Helena

Godmorgon! Låter ju jättehärligt med skidåkning. Själv kan jag inte stå på ett par skidor, av någon underlig anledning så lyckas de alltid glida bakåt eller något, även fast jag står på plan mark! Tycker det som är kul med Oscarsgalan är alla kläder och kändisar. Det är ju inte för inte som bloggen har tagit namnet Beverly Hills, hehe!Hoppas att du får en bra dag!

2008-02-24 @ 09:46:07
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: anna

tack gumman =)

Mm VS's lipgloss är mina favvisar med...mumsmums!

JAg har använt lite ID mineralfoundation - i pulverform men det var inte riktigt min grej..med min dåliga hy måste jag ha saker som täcker rejält.
kram!

2008-02-25 @ 01:25:22
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0