Nyårsdagen

Idag har det snöat. Igen.

Jag och Daniel har varit ute och kört en massa. Till Best Buy och han köpte en dator. Till Target så han kunde köpa en liten väska till datorn. Till Cambridge för att äta sushi igen och sen tillbaka till hotellet.
Och nu är jag hemma igen. Imorgon börjar skolan för barnen så det är ju bra. Inte så kul att gå upp kl 6.30 dock...

Nyårsafton var seg.
Vi åkte in till Boston. Vandrade runt i Boston Common och sen blev vi hungriga men vi hittade inget bra ställe så vi landade på ett packat Burger King (blä) och sen kl 7 var det fyrverkerier. Det var svinkallt och jag hade inga strumpbyxor som extra värme så mina ben var isbitar. Efter detta åkte vi hem igen....och jag var i säng före tolv. Vi slöade framför teven...
Jag var heeelt utmattad och frös som få så jag trodde nästan att jag skulle bli sjuk. Orkade ingenting och kände mig alldeles ynklig, men det ordnade till sig efter lite sömn.

Skumt att säga det men det ska bli skönt att få sova i min säng inatt. Hotellsängen duger väl, det är nog kuddarna som gör mig stel som en planka.


Ja, Caroline jag tyckte om armbandet med änglar på. Det var mycket fint :) Jag fick bara så mycket saker att jag inte kom ihåg att räkna upp allt. Mitt misstag.


Nu är man trött.

God Natt :)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vad bra! Du är svår att köpa presenter till, så det var en ren chansning. Kul att du gillade den, jag tyckte den passade dig.
Tänk att jag var den som festade mest på nyår, det trodde jag aldrig skulle ske :P Vi kom hem 4,30, för att pablos föräldrar tröttnade xDDD Kareoke, kul!
Hur kunde jag gissa att daniel skulle köpa en dator eller liknande? :P
Hoppas ni får det roligt tillsammans!!
Kramar

2008-01-02 @ 12:04:43
Postat av: mary

Hur kan man INTE ha på sig trumpbyxor mitt i vintern?! Toka! Haha...
Vi firade nyår hos Jockes föräldrar faktiskt, så det vart väldigt lugnt... Gott nytt åt sötnos!
Puss
Love you!

2008-01-02 @ 14:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0