Onsdag den nionde januari

Idag är det stelt. I både hus och rygg.

Audrey har väl inte direkt pratat med mig. Har inte sett mycket av henne idag heller.
   Kom precis hem med Devan från den himla Learning for Life-mötet som vi slutade gå på för ett tag sedan. Jag är helt slut. Trööööööööött.

Mejlade ju som sagt min counselor igår och fick inget svar på hela dagen så jag ringde. Inget svar så jag fick prata med en jäkla telefonsvarare...(hatar dem)...
   Sen var det där ett mejl i min inbox när jag nu satte på datorn. Hon hade inte varit hemma på hela dagen och ville ses, så jag ska nog träffa henne på måndag. Kommer vara låst (förhoppningsvis) på fredag, för det låter som att min bil ska till verkstaden. Hoppas hoppas hoppas.

Hur som helst var jag min andra gång till kiropraktorn idag. Igår var jag där och liksom "skrev in mig", scannade ryggen och mätte och höll på. Idag var det bara att lägga sig på en automatisk massagebänk i tio minuter, sen knakade han i nacke och rygg (läskigt) och sen la man is på och sen fick jag gå hem. Man blir alldeles mosig efteråt men det känns skönt att det görs nåt åt min stelhet så det blir nån ordning på torpet.

Nu hade jag inget mer att säga...

God natt Sverige!

Kommentarer
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

va de ironi? ;) haha. jag antar att det va 23, men att jag blandade ihop sifforna eller natt. jag hade en tvaa och en trea nanstans dar i bakhuvet iaf ^^ jo, men nu ska vi inte vara sa negativa - mazatlan ar party som tusan vettu ;)

2008-01-10 @ 03:49:41
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: mamma

Va trevligt om bilen blir lagad.
Första natten avklarad och det gick bra.
Vi höres
Kram Mamma

2008-01-10 @ 06:36:39
Postat av: Mary

Hoppas din bil blir bra...din rygg med för den delen. Visst känns det läskigt att knäcka ut nacken?:P
Gah...var på röntken i dag ju... Jag var lagom nervös och till råga på allt så hänger sig den där jäkla tomografen så jag får liksom hasa mig ur den! Gah... ¨

Pusspuss
Tänker på dig sötnosen!

2008-01-10 @ 19:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0