I'm singing in the rain

DET REGNAR. MASSOR.

Ja det bara öser ner här i NYC och det är trååååkigt! Jag drog mig en sväng till Times Sq men höll på att ge upp efter mindre än en kvart.
   Men jag kände att så lätt kunde jag ju inte ge upp nu när jag betalat för tunnelbana och allt, så jag gick runt lite till och lyckades spendera två timmar där runt omkring. Själv.

Jag går alltså runt själv. Jag har åkt tunnelbana själv. Utan att komma vilse.
    Yay me :D

Nu orkar jag inte gå ut mer idag, är bara så tråkigt med regnet.

Får hoppas det inte regnar så här imorrn bara för det vore ju trevligt om jag faktiskt kunde göra nåt vettigt när jag ändå är här.
   Tråkigt nog har jag inte riktigt hittat nån skoj människa här på hotellet. Den enda tjejen i mitt rum gillade inte att allt var så litet så hon åkte tillbaka hem till Atlanta idag. Killen i sängen ovanför mig fick jag tvinga fram ett hej från och den andra killen vet jag inte ens hur han ser ut. Så det sög ju.

Men jag lyckas hitta på saker att göra ändå.
    Dock om ngn läser detta och är i NYC och känner att de kanske vill hitta på nåt med mig imorrn onsdag så vore ju det himlans bra. Liksom.

Nu hade jag inget mer vettigt att säga.

Sverige, vi ses om TVÅ dagar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaha det var ju tråkigt med regn. På Tv4 väder så står det för onsdagen 17gr och sol med ett mörkt moln på. Sista dagen får du väl hitta på ngt speciellt, ät en pizza kanske.Hi hi

Nu får jag snart gå hem och sova.

Kram Mamma

2008-05-21 @ 06:13:56
Postat av: Pappa Per

Hej!



Tråkigt med regnet, men jag har fått min beskärda del i Norge. ALLA tänkbara väder på en tur på 49 mil, det du!



Jag har sänt dig pengar. Mamma sänder detaljerna senare. Caroline ber ödmjukast om att du skulle kunna titta på ett spel till hennes Nintendo. Jag vågar inte säga vad det var för något, men något slags bilspel med Mario var det. Hon SMS:ar namnet.



Hoppas din sista dag blir toppenfin!



Kram,



Pappan

2008-05-21 @ 12:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0