Fredag fredag

Idag är det min sista arbetsdag och det känns ju för jäkla konstigt att säga så.

Jag ska inte göra det här längre. Det är min tur att vara den erfarna och visa runt och förklara.

På söndag bär det av mot varmare äventyr. Kollade vädret och de påstår att temperaturen i Las Vegas ska ligga över 30 hela veckan. Här ska man stekas vettu.

Har även fixat med min ena väska nu. Fick lämna den i en butik som ska skicka den med UPS till mitt hotell i NYC. De ska också hålla kvar den där så att den inte kommer fram innan mig. Det hela gick på 37 dollar. Sen var det nån skum avgift på 10 dollar för att jag inte hade den i en låda. Mycket bra mycket bra. En sak mindre att tänka på.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva...

Hör av mig innan det bär av :)

Kommentarer
Postat av: Martinis

blodgivningen gick bra förutom att jag typ snubblade på alla sladdar som fanns på hela blodgivningen på väg in! lol....högröd i ansiktet;)



åh vad jag kommer ihåg min sista helg i US, shit vilket helg! Va mest med dig och njöt! Våran sista dag på natick mall med naglar, hår å alt;);)

pusssar

2008-05-10 @ 08:37:01
Postat av: Mary

Glöm inte solcremen! :) Här har det varit jättehärligt väder denna vecka!! Härligt..



Snart kommer du heeem!:D



pusspuss Loove!!

2008-05-10 @ 21:28:03
URL: http://mi87.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du? resfeber? äsch... d tror jag inte på! kommer gå super, gud va kul! önskar jag va med!pussar

2008-05-11 @ 06:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0