Oh yeah, baby!

Snart säger jag Bye, Bye Vermont! och California, here I come! Kl 2 lyfter planet och då är jag på väg.

Oh yeah, baby!

Zoe kom just fram till mig med sin lilla rosa kamera och ville ta en bild. "För jag kommer sakna dig på flygplatsen..." sa hon. Det har nu blivit så att hela familjen ska lämna mig idag och inte bara Julie som det först var tänkt. Det funkar väl det med. Hur man än gör kommer det ju vara lika svårt att säga hej då.
Jag kommer ju lipa som ett litet barn men jag ska försöka att låta bli. (Good luck, hörru).

När jag nu då åker till Kalifornien ligger jag ytterligare tre timmar bakom Sverige. Tidsskillnaden är då 9 timmar.
Jag ska försöka hinna med att uppdatera om det finns tillfälle. Får även lägga band på mig själv och skicka lite vykort.


Annars så ses vi ju snart!

Mot oändligheten och vidare...


Förresten är det ju Mors dag här idag.

Skickar en tanke till alla mammor där ute (speciellt till min egen).
   Utan er skulle världen stå still!

Kommentarer
Postat av: Jannica

Usch, det är aldrig kul att säga hejdå men hoppas det går relativt smärtfritt till ändå! Du får väl ha Californien i åtanke så kanske det är liiiite lättare! Trevlig resa! :)

2008-05-11 @ 17:24:54
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: mamma

Man tackar för den buketten den var väldigt fin. Ja du vet vad jag tycker om att säga hej då, jag säger lycka till. Hoppas allt gått bra hittills när du läser detta.

Vi ser framemot att få hem dig snart.

Kramar Mamma

2008-05-11 @ 18:09:30
Postat av: Mary

Fy, vad jobbigt att behöva säga hejdå sådär...=/ Förstår om du gråter, skulle jag också ha gjort...blä!



Men snart kommer du hem, och då blir det väl tårar igen...haha:P

Ta det lunt!



pusspuss!

2008-05-12 @ 06:38:16
URL: http://mi87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0