Zzzzz...

Julie är i Connecticut och firar bröllopsdag med John. Hon ville inte gärna men gick med på att jag skulle få jobba extra. Det innebär alltså att jag är hemma själv med barnen. Sen kommer hon tillbaka imorgon kväll. Läggning brukar inte vara några problem...

Men självklart ska det vara läggningen från helvetet när jag är ensam.

Snyftande, pipande, gnällande...."I want my moooooooooooooommyyyyyyyyy!!". Argh...
    Grinar så det står härliga till "Peeeerniiiiiiiillaaaaaaaaaaaa, I really gotta tell you somethiiiiiing! Waaaaaaaah!!!!!"
Orkar INTE.

Men jag vet varför hon är sådär. Skulle jag också vara. En främling kommer och det är säkert dennas fel att jag åker. Man vet aldrig. Inte kommer hon förstå vad man säger ordentligt heller...

Jag tycker synd om tjejen som kommer. Jag tycker också synd om barnen som har hattat mellan au pairer så mycket på sista tiden.

Annars har det varit en bra dag.
    På söndag åker jag.

Kommentarer
Postat av: Mary

Ååh, stackars barn...:( Måste vara jobbigt att lämna dem...



pusskramar

2008-05-07 @ 20:45:43
URL: http://mi87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0