Ja må han leva!

Ojoj, kom ju på igår att jag GLÖMDE sjunga för dig OSKAR på din födelsedag som faktiskt var i LÖRDAGS!
FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!
Men nu kommer det:

Ja må han leva,
Ja må han leva,
Ja må han leva uti hundrade år!
Javisst ska han leva,
Javisst ska han leva,
Javisst ska han leva uti hundrade åååååår!

Med en enkel tulipan,
uppå bemärkelsedan'
Jag har den äran,
jag har den äran,
att gratulera!!!

Vad är det för dag idag?
Vad är det för dag idag?
Jo, det är ingen vanlig dag,
För det är Oskars födelsedag,
Hurra! Hurra! Hurra!!

Hoppas det känns lite bättre nu :) Lite försenat men jag ska säga dig att jag tänkte på dig, stora killen nu ju! Åtta år, börjar bli gammal nu ;)

Kusinvitamin Pillerill saknar dig!

image86
Jordgubbstårta måste man ha också!

Kommentarer
Postat av: mamma

Har du SMS till helene om hans kalas på din blogg?
Jättefint du gjort.
Hoppas du mår bra efter den lilla olyckan.
Jag ringer ngt mer i veckan och kollar hur du mår.
Kram Mamma

2007-12-18 @ 22:48:19
Postat av: Anonym

Hej pillan! Nu fick jag fart på sidan! Oskar sover ,klockan är 23.00. Han får svara dig imorgon.
Gulligt av dig! Kul att du ringde idag! Julia frågade; Vilken Pillan?? Usch vad tiden går! Jag sa att du snart kommer hem! Synd att jag inte kunde prata längre med dig idag, barnen var jättehungriga och började bråka!! Du vet hur det kan bli när man pratar telefon! Jag hoppas vi kan prata igen. Nu är det skönt att lugnet lagt sig efter julen stök. Vår gran var helt försvunnen under alla paket(julgranen är rätt liten,men ändå) Barnen fick ju mest som du förstår. Oskar var mest glad över Maries lego(Pirets of Caribien) och bygger dagarna iända!
Christopher var tomte med en ful mask på sig med intryckt näsa! Detta skrämde Julia rätt ordentligt! Han hade krockat med en renrumpa sa han! HI HI! Svärmor och svärfar åkte sent idag ocg lugnet har nu lagt sig!. Jag ska träna och sova och röja efter allt och alla! Hoppas du får vara lite ledig
Många saknande kramar från Helene & Co

2007-12-25 @ 23:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0