Juldagens morgon

Nu är det tyst i huset igen.

Dagen började vid halv nio då alla var uppe för att öppna presenter men vi fick vänta på Courtney som inte kommit än.

Alltså jag har alrig varit med om fler presenter under granen. Måste varit typ 30 stycken. Helt galet.
   De flesta var såklart till Devan.

Jag fick en pyjamas från Victoria's Secret, tofflor från Aerie, luktgrejer från Victoria's Secret, schampo+balsam från Redken och en massa småplock i julstrumpan såsom duschpuff och läppglans. Riktigt nöjd :)

Det var papper precis överallt...hann inte med att ta kort på röran dock :P Men det var papper och påsar och grejer i hela vardagsrummet...

Efter alla presenter var det dags för frukost. Eggs Benedict, samma som på Thanksgiving alltså: english muffin, skinka, förlorade ägg och hollandaisesås och sen friterad potatis till det. GOTT!

Nu har Nicole och Devan åkt till sin pappa (de andra åkte nån annan stans) och Audrey far runt och städar och diskar. Det ska bli pepparkaksbak sen tror jag. Vi skulle gjort det igår kväll men degen blev alldeles mosig av att ligga framme :P

Vår gran:
image90

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja jag fick massa fint.. och 3000 kr! jättebra. Du då? :) kram

2007-12-25 @ 19:25:59
URL: http://lillix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0