Nu känns det bättre

Åh så underbart!

Käraste Hildebrandarna har skickat paket till mig :D lycklig!
Fick massa saker och jag blir bara så glad!

En liten smyckespåse som jag förmodar att Emil gjort, väldigt tjusig i rosa och orange med grönt snöre till. Jag kan säga att jag faktiskt behövde en sån!
Astrid-sånger, hurra :D
Julsånger, woho :D
Tidningar, weeeeo :D
Non-stop är mumma :D
Och sen en bok var det med en av tidningarna också :)
Nu har jag att läsa tills nästa nyår ungefär haha. Som många vet (mamma) så är jag ingen snabbläsare och en 3cm tjock bok kan ta drygt ett halvår för mig att läsa :P Så nu ska jag nog inte behöva fler böcker hehe :P Tidningar har jag nu också mer än jag kan önska.

Åh jag blir så lycklig av hälsningar hemifrån!
Fick dessutom en liten julhälsning och några kort på barnen och HERREGUD vilken Åke-kopia det hade blivit av lillebror! Ojoj, jag känner ju inte igen honom, måste växt minst två meter :D Coola killar hela bunten! Akta er ;)

Så som sagt, tack snälla för detta, det lyste upp min dag något fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å så trevligt.
Kram Mamma

2007-12-27 @ 16:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0