ååååååååääääääääööööööö

Haha. Nu har hon minsann köpit en eeeeegen dator. Woho! Windows Vista och grejer. Och det var sa fiffigt att man kunde välja svenskt tangentbord vid installeringen av windows!! Jäääässs!!
Äntligen åäö äääääntligen!
Haha vad fånig jag är :P

Men gud så skönt! Jag är svenskt igen :D:D:D

Och allting bara funkar än så länge...nu måste jag bara vänja mig av vid att skriva a istallet för å och ä och inte o istället för öööö. Det lär ta ett tag.

Men men.

Jag hade jättekul med Kristin i alla fall. Handlade ingenting. Så duktig är jag minsann.
Men vi gick runt och pratade och hade skoj. Sen fick jag se hur hennes pöjk ser ut också, inte för att han är hennes pöjk :P

Igår var jag pa Hampton Beach igen. Med Martina :) Det var en underbar dag för stranden, hade vi inte kommit in så sent hade det varit ännu bättre :)

Nu har barnen camp (läger) så då har jag massor med tid på dagarna :) weei!

Nee nu måste jag fixa klart sen måste jag sova!

God Natt Sverige! :D

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Argh, windows vista SUGER! Jag har också *****
vista på min nya dator, och det är bajs bajs bajs. Ska formatera och instalera XP :P Och... Jag tror nog att du köpte dig en dator för du ville ha en dator, så det så -lipar- (jag retas)
Kramar!
Ps. Pabbe säger: Vista e inte så bajs... Tjejer... -sighs-
:P
Hej Pernilli!
xD
P.s.s. Han skrev det helt själv xD

2007-07-24 @ 12:53:14
Postat av: Pia Englund

Hej, se min kommentar - "Jag slipper ...." det blev lite fel.
Pia

2007-07-27 @ 22:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0